اجتماعی

انهدام محموله بزرگ مواد مخدر توسط مأموران پلیس تهران

انهدام محموله بزرگ مواد مخدر توسط مأموران پلیس تهران

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت در عملیاتی ضربتی، ۳۵۰ کیلوگرم هروئین را از داخل ۳ تریلر که حامل حداقل ۶۰ تن بار بودند، کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این عملیات، چهار قاچاقچی دستگیر و خودروهای حامل آنها توقیف شد. این محموله که در یکی از جاده‌های برون‌شهری حوزه تهران در حال انتقال به خارج از شهر و به سمت مرز بود، احتمال توزیع در داخل تهران را نیز داشت، اما با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس شناسایی و توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یک گرم از این مواد مخدر، برای معتاد کردن یک جوان کافی است، گفت: مجرمان از تمام روش‌ها، از جمله فضای مجازی، برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌کنند. به تمام کسانی که از طریق فضای مجازی اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، هشدار داده می‌شود که پلیس کاملاً بر آنها اشراف دارد.

توقیف بیش از ۱۰۰۰ خودرو و کشف ۳۳ تن موادمخدر در خراسان جنوبی

محمدیان ادامه داد: شاهد پاکسازی و عدم حضور معتادان در برخی از مناطق شهر هستیم. توزیع‌کنندگان مواد دستگیر می‌شوند و دسترسی به مواد دشوار شده است. علاوه بر این، برخورد و جمع‌آوری معتادان، قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در عملیات ۳ ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر که شبانه‌روزی در حال مبارزه هستند ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری کشف شد که این ۳۵۰ کیلوگرم قسمتی از کشفیات است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا