Categories: خراسان رضوی

ایجاد ۵۴ شغل مستقیم به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در خراسان رضوی

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی‌زاده اظهار کرد: تاکنون به ازای هر هکتار زمین صنعتی واگذار شده به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط برای ۵۴ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: مساحت کل زمین‌های در اختیار این شرکت در ۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، هشت هزار و ۷۲۹ هکتار است.

وی بیان کرد: از کل زمین‌های در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، سه هزار و ۶۷۱ زمین صنعتی قابل واگذاری است که بخشی از آن واگذار و بخشی هنوز واگذار نشده است، عملیات آماده‌سازی برای پنج هزار و ۵۸ هکتار زمین باقیمانده نیز به مرور در حال انجام است. 

بهرامی‌زاده عنوان کرد: تاکنون چهار هزار و ۸۴۷ قرارداد صنعتی در اراضی قابل واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی منعقد شده که از این تعداد دو هزار و ۹۷۰ قرارداد در قالب واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: اراضی در اختیار واحدهای صنعتی بهره‌برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دو هزار و ۵۵۰ هکتار است که با بهره‌برداری واحدهای مزبور برای ۷۸ هزار و ۲۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

گفتنی است؛ ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد، ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۶ ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

15 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

15 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

15 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

15 ساعت ago