Categories: کرمان

باروری ابرها در کرمان تا پایان امسال

به گزارش خبرگزری فارس از کرمان، کاپیتان محمد محمدی‌بخش امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه کرمان با اشاره به هفته حمل و نقل و راهداری اظهار داشت: دولت سیزدهم چند شاخص در نظر گرفته است که مهمترین شاخصه بر عهده وزرات راه و شهرسازی و اولویت تولید مسکن ملی است و با ایجاد بانک زمین و توسعه زیرساخت‌های لازم ریل‌گذاری دقیقی صورت گرفته تا جهشی در طول چهار سال رقم بخورد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه حدود ۹۰ پرواز هفتگی در فرودگاه‌های استان انجام می‌شود، عنوان کرد: با توجه به کاهش کرونا بخش حمل و نقل مسئولیت جدی‌تری به عهده دارد به ویژه در بخش هوایی آماده هستیم تا با سرعت قابل قبولی پروازها را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک پروزاهای سوریه شروع می‌شود و مردم از آن بهره خواهند برد و آمادگی لازم برای پروازهای سوریه از کرمان را هم خواهیم داشت، افزود:  با حذف ویزای سفر هوایی مقدمات لازم برای پرواز مستقیم از اقصی نقاط کشور به نجف فراهم شده و پروتکل نهایی هفته آینده با همکاران در نجف تعیین خواهد شد.

محمدی‌بخش از اختصاص یک‌هزار و ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۳۸۴ پروژه اداره کل استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در حوزه راهداری ۱۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته در استان وجود دارد که دومین استان کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: امروز یکی از ۵ کشور دنیا در تکنولوژی باروری ابرها هستیم و تا پایان امسال بحث باروری ابرها را در کرمان نیز دنبال می‌کنیم تا نزولات جوی در این استان بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: تهدید و تحریم‌ها و گره زدن توسعه کشور به برجام ما را در عقب‌ماندگی نگه داشت و امروز باید با تکیه بر جوانان ، شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمندی اقتصادی بتوانیم قدرت اقتصادی برتر منطقه باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


admin

Recent Posts

تهران قدیم| تصویری زیبا و خلوت از تقاطع کاخ در دهه چهل/ عکس

تهران قدیم عکس‌های زیبا و خاطره انگیز زیادی دارد.

9 ساعت ago

نهایی شدن محل آرامستان جدید تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل احداث آرامستان…

9 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی برای این هفته/ سامانه بارشی جدید کی وارد کشور می‌شود؟

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب به سایر مناطق کشور وارد خواهد…

9 ساعت ago

انفجار سهمگین ساختمان مسکونی در این منطقه تهران

بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی تهران، یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه ۷ تهران…

9 ساعت ago

کشف تریاک جاسازی‌شده در «کفش» دو تبعه افغان/ عکس

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی‌شده در کفش…

9 ساعت ago

از افرایش جریمه‌های رانندگی چه خبر؟

قرار بود که افزایش جرائم رانندگی از آخر فرودین ماه اجرا شود اما تا به…

9 ساعت ago