Categories: زنجان

برخورد قاطعانه سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرائم/سردار سلیمانی ملی‌ترین چهره کشور است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان اظهار کرد: بسیاری از افراد ادعای ملی بودن دارند، اما به یقین می‌توانم بگویم که سردار سلیمانی ملی‌ترین چهره کشور است.

 رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به اینکه امام راحل در سال ۶۷ فرمودند که ملی‌گرایان بی‌فرهنگ اگر بودند، یک شبه انقلاب را تحویل دشمن می‌دادند، بیان کرد: به تعبیر امام این افراد جان خودشان را فدای پدر و مادر هم نمی‌کنند و دروغ می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مردانه ایستاد و مردانه جنگید، گفت: سردار سلیمانی حتی در بحث دفاع از حرم نشان داد که یک وطن‌پرست و یک امت است.

پورخاقان با اشاره به حضور شهید سردار سلیمانی در اربیل و در مناطق مختلف بیان کرد: امیدواریم به وصیت‌نامه شهید سلیمانی عمل شود و بدانیم که با این کار دنیا و آخرت ما تامین خواهد شد.

  رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور افزود: اگر دنبال ایران ولایت‌مدار هستیم باید برای ایران موفق باید افراد پاکدست به کار بگیریم، که متاسفانه یک روزی در سایه‌سار بی‌توجهی و تبلیغات سوء دشمن انقلاب اسیر دست نااهلان افتاد و به وصیت امام راحل عمل نشد.

 وی با اشاره به اینکه در این برهه زمانی دیدیم که ظلمی به این امت روا شد، گفت: امروز یک سرباز دیگر ولایت و رئیس جمهور مکتبی امروز سرکار آمده است، وقتی به دیدار کشور خارجی (نیویورک) می‌رود نمی‌گوید که خزانه خالی را تحویل گرفتم.

وی همچنین به بحث مقابله با فساد نیز تأکید کرد و افزود: همین سردار سلیمانی که اسم ایشان لرزه به اندام ترامپ می‌انداخت در سیل اخیر در استان‌های مختلف با لباس گل‌آلود خدمت می‌کرد.

پورخاقان افزود: اراده علما به خصوص رهبر معظم انقلاب بر آن است که جرمی اتفاق نیفتد و اصل ۱۵۶ قانون اساسی نیز بر پیشگیری از وقوع جرم تأکید دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اقتدار و سلامت از سوی هر کس که در راستای امنیت باشد، قابل احترام است، اضافه کرد: به واسطه سوغات غربی‌ها پس از ۱۱ سپتامبر منطقه انبار باروت شده است، اما ایران باثبات‌ترین کشور منطقه است که این امر مرهون بصیرت رهبر انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی‌ها  و اقتدار نیروهای مسلح است.

 رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به اینکه در طی سالیان دشمن نتوانسته است، نگاه چپ به کشورمان بکند، تصریح کرد: حفظ اقتدار نیروهای مسلح توام با صیانت از حق‌الناس و حقوق شهروندی دو بال اجرای عدالت است.

پورخاقان با اشاره به شلیک ۱۳ موشک به قلب عین‌الاسد بیان کرد: دقیقا ۱۳ موشک در جای حساسی که باید اصابت می‌کرد، اصابت کرد و دنیا را مات و مبهوت کرد.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر صهیونیست‌ها خیلی عربده کشیدند که حمله می‌کنیم، افزود: پس از اجرای مانور پیامبر اعظم (ص) توسط سپاه و آزمایش بعضی از سلاح‌ها که نشان داد ایران اسلامی آماده است و از یاهو‌گویی عقب نشینی کردند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با بیان اینکه در حفظ قداست و اقتدار نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح بازوی توانمند برای اعمال مدیریت و فرماندهی است، تصریح کرد: در همین راستا باید یک سازمانی باشد که به جرائم و تخلفات در این سازمان رسیدگی کند که البته برنامه سازمان پیشگیری است و ما به دنبال حفظ و سلامت نیروهای مسلح هستیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان قضایی با کمال افتخار در خدمت فرماندهان عزیز است، گفت: همان سیاستی که در گذشته بوده است با اقتدار و رنگ و بوی جدید ادامه داده می‌شود و برنامه‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم دنبال می‌شود.

پورخاقان با اشاره به اینکه هیچ جرمی در نیروهای مسلح استان رخ نداده و آمار قضایی در نیروهای مسلح استان زنجان صفر بوده است، گفت: در این سازمان رسیدگی به پرونده‌ها در راستای حفظ و تقویت فرماندهی است، زمانی فرمانده می‌تواند مقتدرانه عمل کند که اگر جرمی در یگانش اتفاق افتاد نیروی مقتدری باشد که با قدرت با آن برخورد کند.

 رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در راستای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیرو‌های مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

وی افزود: البته چنانچه جرمی رخ دهد سازمان با قاطعیت برخورد می‌کند، ما مطابق قانون و با عدالت با افرادی که مرتکب جرم شوند برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/م


 2022-01-08 10:06:51

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

انگیزه متهم برای قتل زن مورد علاقه‌اش با ۱۹ضربه چاقو: فقط می‌خواستم گوشی‌اش را چک کنم

۲۶ فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های…

2 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول…

2 ساعت ago

پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۶ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

2 ساعت ago

قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول

بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص…

2 ساعت ago

تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس

اخیرا در فرودگاه مک‌دیل (پایگاه نیروی هوایی فلوریدا) در آمریکا، یکی از هواپیماها نتوانست پرواز…

2 ساعت ago