بررسی شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی از سوی ستاد اربعین استان تهران

بررسی شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی از سوی ستاد اربعین استان تهران
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، اسدالله تقیزاده در تشریح روند نظارت بر ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: تیمهای بازرسی و نظارت کمیته بازرسی ستاد اربعین استان تهران از تاریخ ۱۱ شهریور لغایت ۲۰ شهریورماه در پایانههای مسافربری جنوب و غرب، فرودگاه امام خمینی (ره)، ایستگاه راهآهن و برخی مجتمعهای خدمات رفاهی استان حضور داشته و بر روند نحوه ارائه خدمات به زائرین اربعین نظارت داشتند.
وی افزود: بر این اساس فعالیتهای نظارتی این تیمها به صورت مستمر و در قالب نظارت بر قیمت بلیط ناوگان حمل و نقل جادهای، هوایی و ریلی و در قالب گشتهای مشترک با اداره کل تعزیرات حکوتی و سازمان صمت استان تهران صورت گرفت.
مشاور استاندار تهران تاکید کرد: بسیاری از شکایتهای زائرین اربعین به صورت میدانی توسط بازرسین حاضر در محل بررسی و رفع شد و طبق وظایف محوله کمیته بازرسی و نظارت ستاد اربعین گزارش این بازرسیها پس از جمعبندی و ارائه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی به ستاد اربعین استان و کمیته متناظر در ستاد اربعین کشور ارائه خواهد شد تا برای برنامهریزی بهتر در سنوات آتی مد نطر قرار گیرد.
/