سمنان

بررسی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و اصناف سمنان/ بازدیدهای سرزده انجام می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امشب در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر از هشت شهرستان استان سمنان، دو شهرستان شاهرود و دامغان در وضع نارنجی، شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدی‌شهر در وضع رنگ‌بندی کرونایی زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی آبی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهری و روستایی به جهت مراقبت از سلامت دانش‌آموزان، بازدیدهای سرزده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: در حوزه اقناع‌سازی مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن واکسن، صدا و سیما بیش از گذشته اقدامات را تقویت کند و برنامه‌های ویژه در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم از اولویت‌ها است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم، تأکید کرد: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت‌ها و بازدیدها به‌صورت مستمر و جدی ادامه‌دار باشد و در صورت تداوم و تکرار رعایت نکردن دستورالعمل‌ها از سوی اصناف متخلف، برخورد جدی و پلمب صورت گیرد.

وی گفت: دانش‌آموزانی که شرایط تزریق واکسن دارند و هنوز دریافت نکردند، حتماً نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و در حوزه روستایی نیز اقدامات لازم برای افزایش پوشش ضریب واکسیناسیون کرونا تقویت شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا