Categories: قزوین

برکت به معنای تلاش و حرکتی است که نتایجش غیر قابل محاسبه است/ دستاوردهای بنیاد برکت را اطلاع رسانی کنید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دست اندرکاران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: برخی آدم ها زندگی با برکت و برخی دیگر زندگی بی برکت دارند که زندگی بی برکت، سخت و بی فایده است.

وی با بیان اینکه برکت یعنی تلاش، حرکت و کوشش تصریح کرد: برکت از نگاه دین، نتیجه ای غیر قابل محاسبه دارد و قرآن نمونه و مصداقی از برکت است که هر آیه آن عالمی را تحت تاثیر و تحول قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرموده قرآن کتاب برکت است و در شبی با برکتی چون شب قدر نازل شده که یک شبِ آن بالاتر از هزار ماه است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر کارها برای خدا انجام شود، صاحب برکت می شود و خدای متعال فرمود هر کسی برای آخرتش کشت و کار کند، ما به کارش برکت می دهیم.

وی افزود: خدا فرموده هر کسی برای دنیا کشت و کار کند، فقط بهره کمی از همین دنیا خواهد داشت اما در آخرت چیزی نخواهد داشت و برخی همین گونه زندگی می کنند و ثمره ای نخواهند داشت.

آیت‌الله عابدینی به اهمیت قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: قرض الحسنه از جمله مسائلی است که بسیار مورد توجه خدای متعال قرار دارد و تاکید کرده کسانی که قرض الحسنه پرداخت می کنند، اموالشان مضاعف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان بیان کرد: از تریبون های نماز جمعه و مساجد برای معرفی فعالیت هایی که انجام می دهید استفاده کنید تا مسئولان و مردم از خدمات شما بیش از پیش آگاهی پیدا کنند.

به گفته دست‌اندرکاران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین، مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در روستاها با اجرای ۱۵۲۷ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۴۷۱۱ نفر و مجموعه سرمایه گذاری ۴۴۵۳ میلیارد ریال بخشی از فعالیت های این بنیاد از ابتدای سال در استان قزوین است.

انتهای پیام/


admin

Recent Posts

دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند، چه کنند؟

وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند مشخص شد.

15 ساعت ago

دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور…

15 ساعت ago

تدریس معلم افغانستانی در مدارس ایران؟/ پاسخ آموزش و پرورش

هیچ یک از اتباع خارجی به عنوان «معلم» در مدارس ایران مجوز ورود ندارند.

15 ساعت ago

رگبار و وزش باد شدید در این استان‌ها / خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۴ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز…

15 ساعت ago

آمار عجیب مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران

آمار قربانیان تصادفات رانندگی دوباره از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت.

15 ساعت ago

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

15 ساعت ago