مازندران

برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه مازندران به میزبانی سوادکوه

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان سوادکوه، صبح امروز جلسه هماهنگی برای برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری سوادکوه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمهدی جعفری امام جمعه شهرستان سوادکوه(پل‌سفید) در این جلسه با تبریک هفته بسیج، میزبانی یادواره شهدای رسانه مازندران در سوادکوه را افتخاری برای شهرستان توصیف کرد.

عین‌الله طالبی فرماندار سوادکوه نیز استمرار یاد و خاطره شهدا را گامی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و حاصل منش و بینش بسیجی را در خروجی‌ فعالیت‌های برجسته آن بیان کرد.

محمد‌باقر قزلباش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به اولویت آرامش مردم در فعالیت بسیج اشاره کرد و از مجاهدت شهدای رسانه در عرصه نظامی و رسانه‌ای تجلیل کرد.

عبدالمهدی حق‌شناس مدیر سازمان بسیج رسانه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید رسانه مازندران، گفت: دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران با محوریت شهید هادی باغبانی و شهید محمد‌سعید یزدان‌پرست در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۶ آذرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در زیراب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای رسانه مازندران، سه سال قبل با شکوه خاصی در بابلسر برگزار شد، گفت: سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به عنوان سخنران، حمزه زاهدی قاری بین‌المللی به عنوان قاری و علی اکبری به عنوان مداح در مراسم حضور دارند.

کیان الهی معاون عمرانی فرمانداری سوادکوه از همکاری و همراهی ادارات و نهاد‌های سوادکوه برای میزبانی آبرومند دومین یادواره شهدای سوادکوه خبر داد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا