کهگیلویه و بویراحمد

بستری ۲۳۵ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۳۵ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۱۰۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۶ هزار و ۹۳۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۴۷۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ۴٠ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و لنده و از ۲۷۹ نمونه رپید تست ۱۰ مثبت و بیشترین آمار در شهرستانهای کهگیلویه، دنا و بویراحمد بودند.

دکتر یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: با شروع موج جدید کرونا از هم استانی‌های عزیز استدعا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بیش از این متحمل خسارت نشوند.

وی یادآور شد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرید، عدم شرکت در تجمعات و دورهمی ها و مراسمات  و پرهیز از حضور در مکان های پرخطر را مد نظر قرار دهید و در اولین فرصت ممکن واکسیناسیون خود و خانواده را تکمیل کنید.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا