تبلیغات

بهترین دوره های تربیت مدرس زبان در تهران

افراد بسیاری علاقه مند به شغل مدرسی زبان هستند که با توجه به نیاز جامعه نیز، نیاز به اساتید زبان بیش از پیش احساس می شود. مدرسی زبان انگلیسی همواره به دلیل تقاضای بیشتر این زبان برای یادگیری بیش از دیگر زبان های خارجی مورد نیاز است، البته زبان های ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و دیگر زبان ها در اولویت های بعدی قرار دارند.

اگر تمایل دارید که در این حوزه مشغول به فعالیت شوید ابتدا باید دانش خود را در آن زبان به سطح مناسبی برسانید و به خوبی به آن مسلط شوید. گام دوم برای اینکه مدرس زبان شوید یادگیری روش تدریس و تکنیک های آموزش زبان می باشد تا بتوانید مطالب را به خوبی و ساده به زبان آموزان منتقل کنید. بهترین دوره های زبان تهران در موسساتی چون موسسه زبان دهخدا، سفیرگفتمان، ایرانمهر، بیان برتر، ایران اروپا و کیش برگزار می شود.

چرا دوره تربیت مدرس زبان TTC الزامی است؟

همانطور که اشاره شد برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ای به عنوان یک مدرس زبان مشغول به فعالیت شوید و در موسسات متنوع به آموزش زبان بپردازید، شرکت در دوره تربیت مدرس زبان امری الزامی است چرا که باید با روش تدریس و نحوه انتقال و تدریس مطالب مختلف زبان آشنا شوید و یاد بگیرید گه چگونه یک کلاس پویا با بازده ای بالا را ارائه کنید.

یکی از موسسات معتبر که دوره تربیت مدرس زبان ttc را به صورت حرفه ای براساس متدهای بین المللی CELTA برگزار می کند، موسسه زبان دهخدا می باشد. این موسسه دوره تربیت مدرس زبان را به صورت حضوری و آنلاین به شکل گروهی و خصوصی به صورت کاربردی برگزار می کند تا افراد در پایان دوره بتوانند به خوبی به آموزش در هر نوع کلاسی با تسلط بالا بپردازند.

در دوره ttc چه مواردی آموزش داده می شود؟

برای آشنایی بیشتر با دوره ttc و اینکه ببینید چه مواردی در این دوره تدریس می شود و شما چه محتوایی آموزش می بینید در این قسمت می خواهیم به این موارد اشاره کنیم.

اولین مورد اصول و مبانی آموزشی است که باید با آن ها آشنا شوید. نکته بعدی که در این دوره داریم طراحی و برنامه ریزی درسی که بسیار حائز اهمیت است این مورد مهم ترین بخش تدریس است که برنامه آموزشی یک کلاس را در هر جلسه و ترم مشخص می کنند و براساس هر کلاس متفاوت است، در اصطلاح به آن lesson plan میگند که باید از قبل از هر جلسه آماده شود.

مورد دیگری که در کلاس ttc آموزش می بینید روش تدریس است و ترفندها و تکنیک هایی که با آن می توانید مطالب آموزشی را به زبان آموزان به خوبی منتقل کنید. نکته دیگر که باید یاد بگیرید مدیریت کلاس است که بسیار در کلاس های گروهی اهمیت دارد. ارزشیابی و سنجش دانش زبان آموزان نیز از موارد مهم دیگر است که باید یک استاد به خوبی انجام دهد. آشنایی با فناوری های آموزشی هم برای کلاس های حضوری و هم کلاس های آنلاین بسیار مهم می باشد تا تنوع تدریس را بهبود بخشد.

جدا از این موارد افزایش دانش و مهارت شما با این دوره بالاتر خواهد رفت و شما را برای اینکه بتوانید به عنوان یک معلم زبان حرفه ای وارد حوزه کسب و کار آموزش شوید آماده می کند.

نحوه شرکت در دوره تربیت مدرس زبان

دوره تربیت مدرس زبان هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود این دوره ها اکثرا به صورت گروهی بوده اما دوره خصوصی تربیت مدرس زبان نیز وجود دارد. برای شرکت در این دوره ابتدا باید سطح زبان مناسبی داشته باشید که حداقل سطح آن سطح متوسط است.

در نتیجه آموزشگاه ها ابتدا از شما تعیین سطح می گیرند و اگر سطح شما مناسب باشد می توانید در دوره تربیت مدرس شرکت کنید. بسیاری از آموزشگاه ها به دنبال مدرک زبان شما نیستند که اگر داشته باشید بهتر است اگر بتوانید در آزمون تعیین سطح دانش و تسلط خود را نشان دهید مجوز شرکت در دوره تی تی سی بدست می آورید.

دوره ttc آنلاین یا حضوری؟

امروزه دوره های تی تی سی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند. اکثر آموزشگاه های زبان به هر دو شکل به برگزاری این دوره می پردازند. برای شرکت در این دوره، هر دو نوع آنلاین و حضوری بسیار مناسب می باشند و شما می توانید براساس شرایطی که دارید در این دوره ها شرکت کنید.

دوره های آنلاین بسیار معتبر و کاربردی وجود دارند که شما می توانید در هر مکانی که هستید در آن ها ثبت نام کرده و با شرکت در آن ها مسیر معلمی خود را آغاز نمایید.

یکی از موسسات معتبر زبان که به برگزاری باکیفیت ترین دوره ttc براساس متدهای بین المللی و بروز می پردازد موسسه زبان دهخدا می باشد. این دوره در موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و شما می توانید با شرکت در هر کدام از این دوره ها خود را برای تدریس در هر دو حالت آماده نمایید.

یکی از مزایای دوره آنلاین موسسه زبان دهخدا برگزاری آن در بستر اختصاصی موسسه می باشد که با پشتیبانی فنی کامل در طول کلاس برگزار می شود.

شما می توانید با دادن تعیین سطح در صورت تایید در این دوره شرکت کرده و به صورت کاربردی و عملی نحوه تدریس را آموزش ببینید و با دریافت مدرک شروع به تدریس زبان نمایید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا