Categories: اجتماعی

بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار

بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرداری منطقه ۱۵ که در قالب صد و نوزدهمین پویش «امید و افتخار» برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۱۵ یکی از مناطق بالای جدول در رده‌بندی مناطق ۲۲‌گانه و جزو مناطقی است که خدمت روزافزونی نسبت به سنوات گذشته به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بودجه مناطق شهر تهران از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری (سال ۱۴۰۰) تاکنون تقریبا ۵ برابر شده است، افزود: امسال نیز به همت شورای شهر تهران، بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان در سطح مناطق پروژه اجرایی شده است. به این ترتیب مدیریت شهری همت خود را برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان تهرانی جذب کرده است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تصریح کرد: ۴۸۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۰ در سطح مناطق ۲۲‌گانه تهران توزیع شده بود این در حالی است که در سال گذشته تنها در منطقه ۱۵، ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است و در سطح کل مناطق نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

شعبانی با بیان اینکه این اقدامات نشان می‌دهد در شهر تهران جای کار بسیار وجود دارد و با توجه به اینکه بودجه ما نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده باید در سطح مناطق ۱۰ برابر خدمت افزایش پیدا کند، گفت: امروز تنها در سطح منطقه ۱۵، ۱۵۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد در حالی که تاکنون در قالب پویش‌های امید و افتخار ۱۲۶۷ پروژه در سطح مناطق با اعتبار ۱۰.۵ همت به بهره‌برداری رسیده است. امروز مناطق ۲۲‌گانه تهران بالاترین پیشرفت فیزیکی به لحاظ کار اجرایی را تجربه می‌کند.

بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در پروژه‌های طرح «من شهردارم» ۱۰۸۸ پروژه از طریق رای مردم اجرایی شده است، گفت: از این تعداد پروژه تنها ۹ پروژه که با مشکل تملکی مواجه بود به صورت کامل اجرایی نشده و مابقی پروژه‌ها تحویل شهروندان تهرانی شده است. قطعا شأن مردم تهران بالاتر از این حجم از خدمت است و باید ارائه خدمات به آنها به گونه‌ای افزایش پیدا کند که همراه با جلب رضایت آنها باشد.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تلویزیون امروز و فردا چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

تلویزیون برای آخر هفته ۳۴ فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

22 ثانیه ago

چین میزبان «پسرهای بد» شد/ ویل اسمیت برمی‌گردد

«پسرهای بد: بران یا بمیر» در ماه ژوئن به چین می‌رود.

1 دقیقه ago

فراخوان برگزاری پویش مردمی “مردان خستگی ناپذیر” در جزیره کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری پویش مردمی "مردان خستگی ناپذیر"…

2 دقیقه ago

اوضاع جسمی «حامیم» مساعد است/ پایان موفقیت آمیز سه عمل جراحی

وضعیت جسمی «حامیم» (خواننده موسیقی پاپ) که شامگاه ‌۸ خرداد بر اثر تصادف شدید در…

2 دقیقه ago

نظر شهید باهنر درباره حجاب در خرداد سال ۵۹: حجاب در اسلام به صورت ارشادی مطرح شده/ باید به مردم رعایت اصول اسلامی را آموخت

در نیمه‌ی نخست خرداد ۱۳۵۹ دکتر جواد باهنر عضو شورای انقلاب و نماینده‌ی مجلس شورای…

3 دقیقه ago

«جن گیر» با کارگردان و رویکرد جدید در راه سینما

«مایک فلانگان» به عنوان کارگردان جدید در سری فیلم‌های «جن گیر» انتخاب شد که قرار…

3 دقیقه ago