Categories: فرهنگ و هنر

تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه ۲۸ خرداد

تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه ۲۸ خرداد

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران، چهار روز از اجرای میزگردهای کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد و از روز گذشته برنامه «بدون تعارف» و مستندها به کنداکتور انتخاباتی تلویزیون آمدند؛ امروز اولین مناظره روی آنتن خواهد رفت. 

مناظره‌ای که تفاوت‌هایی هم با دوره‌های قبل دارد؛ اول تأکید بر جلوگیری از بداخلاقی‌ها و دوم با در اختیار قرار دادن محورهای مناظره‌ها سعی بر پرداختن به جزئیات است تا کلیات.

از طرفی دیگر این بار نامزدهای انتخاباتی فرصت بیشتری برای محک خودشان در قالب گفت‌وگوهای مناظره‌گونه هستند؛ چرا که در دوره‌های قبل سه مناظره روی آنتن می‌رفت و این بار ۵ مناظره برای نامزدهای انتخاباتی درنظر گرفته شده که اولین مناظره با موضوع «اقتصادی» امروز از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن می‌رود. 

محور مناظره‌های تلویزیونی قبل از پخش به نامزدها اعلام می‌شود

بنابر برنامه میزگردها، برنامه «بدون تعارف» و مستندها به همراه دومین گفت‌وگوی ویژه در مرحله دوم از فردا ادامه پیدا می‌کند.

علی‌رغم گمانه‌زنی‌ رسانه‌ای نام‌های دیگر، مهدی خسروی انتخاب شد که او در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین تجربه مناظره‌های تلویزیونی، اجرای برنامه را برعهده داشته باشد.

چهار مناظره اول از این مناظره‌های چهار ساعته در زمان‌های اعلام شده از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن خواهد رفت و در این بین مطابق معمول هر شب ساعت ۲۱ به مدت زمان ۳۰ دقیقه اخبار جامع ایران و جهان نیز پخش خواهد شد. مناظره روز پنجم تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.

همچنین پیش از پخش هر مناظره انتخاباتی، برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه با پخش بخش‌های انتخابی و ورود کاندیداها روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

همزمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند. همچنین شبکه جام‌جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، هم‌چنین طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، بازه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری یعنی ۸ صبح روز ۷ تیرماه ادامه دارد.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

مستندات کذب بودن ادعای ظریف درباره واردات واکسن کرونا

این روزها که جواد ظریف مدعی واردات محموله‌های بزرگ واکسن کرونا در دولت روحانی شده…

2 دقیقه ago

جنتی:مردم با مشارکت پرشور خوددر انتخابات حماسه‌ساز خواهند شد

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم شریف ایران اسلامی در ایام تبلیغات انتخاباتی با شعارها و…

3 دقیقه ago

زاکانی: ابعاد قرارداد کرسنت در زمان خاتمی فاجعه‌‌بار بود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به قرارداد کرسنت گفت: ابعاد این موضوع نیز…

5 دقیقه ago

افتتاح و واگذاری ۱۱۸ هزار واحد مسکونی و زمین رایگان

با حضور سرپرست ریاست جمهوری آیین افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی و واگذاری…

6 دقیقه ago

تبریک مخبر به‌مناسبت قهرمانی تیم کشتی آزاد نوجوانان

سرپرست ریاست جمهوری قهرمانی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در آسیا را تبریک گفت.

8 دقیقه ago

یخ مشارکت در این دوره از انتخابات آب می‌شود/ گفتگو با خرمشاد

جامعه شناس سیاسی گفت: در روزهای آینده یخ عدم مشارکت شکسته خواهد شد و ما…

9 دقیقه ago