اقتصادی

ترخیص ۱۳۳۳ کامیون وارداتی به پلیس امنیت اقتصادی کشیده شد

مهرداد جمال ارونقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برگزیده های ایران، با اشاره به آخرین وضعیت ترخیص کامیون‌های وارداتی از گمرک اظهارداشت: در حال حاضر ۱۳۳۳ دستگاه کامیون در گمرکات باقی مانده که متعلق به چند هزار نفر است و شرکت‌های داخلی واردکننده با وجود برداشته شدن موانع نسبت به ترخیص آنها اقدام نمی‌کنند.

معاون فنی گمرک گفت: در همین راستا مکاتباتی با مسئولان قضایی به منظور تعیین تکلیف این کامیون‌ها صورت گرفت و در حال حاضر مسئولان حوزه دادستان تهران در نامه به پلیس امنیت فاتب (فرمانده انتظامی تهران بزرگ) خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌اند.

وی با اشاره به جزئیات این نامه افزود:‌ از پلیس خواسته شده موضوع پیگیری و نتیجه ظرف مدت هفته آینده به این دادستانی تهران اعلام شود.

ارونقی تاکید کرد: قرار است اشخاص حقیقی و مدیران اشخاص حقوقی که واردات این کامیونها به نام آنها ثبت شده است، فورا به طور مکتوب احضار شوند و از این اشخاص راجع به اینکه کامیونهای وارداتی متعلق به چه اشخاصی هستند، تحقیقات لازم انجام و مشخصات مالکان کامیونها از آنها اخذ شود. همچنین از نامردگان فوق راجع به اینکه از هر کدام از خریداران و مالکان کامیونها چه میزان وجه دریافت کرده‌اند، تحقیقات لازم انجام و مستندات اخذ و ضمیمه شود.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا