Categories: اجتماعی

تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده کنکور ۱۴۰۳

تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده کنکور ۱۴۰۳

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مربوط به پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مهر ماه ۱۴۰۳، تسهیلات و ضوابط زیر برای مشمولان ابلاغ  و قابل اجرا می باشد:

۱-مهلت معرفی کلیه مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم خرداد و شهریور سال۱۴۰۲ که می بایست برابر تبصره ۱ماده ۲ آیین نامه اجرایی معافیت تحصیلی، حداکثر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود  اقدام کنند ، به مدت یک ماه تا تاریخ پایان مهر ماه ۱۴۰۳ تمدید شد،این مشمولان  در صورت قبولی (با کنکور یا بدون کنکور) در نیمسال اول سال تحصیلی (مهر ماه ۱۴۰۳ ) ثبت نام و با احراز شرایط از معافیت تحصیلی بهره مند می شوند . ضمناً در صورت عدم قبولی یا عدم تمایل برای ادامه تحصیل موظفند حداکثر تا پایان مهر ماه ۱۴۰۳ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند .

۲-مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت به تاریخ یکم شهریور ماه۱۴۰۳ هستند و می بایست هفدهم شهریور ۱۴۰۳ نسبت به معرفی خود اقدام نمایند و همچنین مشمولان دارای برگه آماده بخدمت به تاریخ یکم مهر ماه یا ۱۴۰۳، می توانند با ارائه گواهی مجاز بودن برای انتخاب رشته، به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)مراجعه نمایند و پس از ثبت درخواست تمدید، اعزام خود را تا تاریخ یکم آبان ماه ۱۴۰۳تمدید کنند .

۳-کلیه مشمولان غیر غایب فارغ التحصیل پایه دوازدهم خرداد و شهریور سال ۱۴۰۲ که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا شروع به تحصیل در نیم سال دوم یعنی  بهمن ماه ۱۴۰۳ پذیرفته می شوند، می بایست تا پایان مهر ماه ۱۴۰۳، وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند .  و پس از اخذ برگ اعزام بدون غیبت با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام که متعاقباً اعلام خواهد شد بهره مند شوند .

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از عزیزان  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

1 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

1 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

1 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

1 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

1 هفته ago