Categories: فرهنگ و هنر

تلویزیون حین بازی ایران – ژاپن ۱۳۰ تبلیغ نمایش داد

تلویزیون حین بازی ایران – ژاپن ۱۳۰ تبلیغ نمایش داد

به گزارش خبرگزاری برگزیده به نقل از دی ام برد در این بازی که مورخ ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، دی‌ام برد دو گونه از تبلیغات تلویزیونی که در حین یک مسابقه ورزشی نمایش داده می‌شوند مورد بررسی قرار داده است که دو نمونه از آن را در تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

تبلیغات حک آرم

تبلیغات حک آرم به گونه‌ای از تبلیغات تلویزیونی گفته می‌شود که یک لوگو و آرم در زیر آرم آن شبکه تلویزیونی نمایش داده می‌شود.

نمونه‌ای از تبلیغات زیرنویس

تعداد ۱۳۰ تبلیغ به دو صورت زیرنویس و حک آرم در طول ۹۰ دقیقه بازی نمایش داده شده است.

در این بازی:

۱۱۰ زیرنویس تبلیغاتی نمایش داده شد.

۲۰ تبلیغ، به‌صورت نمایش حک آرم در زیر آرم شبکه ۳ نمایش داده شده‌اند.

مدت زمان نمایش هر تبلیغ ۱۴ ثانیه بوده است.

فاصله هر تبلیغ با تبلیغ بعدی (پایان یک تبلیغ تا شروع دیگری، در بازه‌هایی که تبلیغات نمایش داده می‌شدند) ۱۳ ثانیه بوده است.

در هر دو نیمه، در پنج دقیقه ابتدایی بازی هیچ تبلیغی نمایش داده نشده است.

در پنج دقیقه پایانی وقت قانونی نیمه اول، هیچ تبلیغی نمایش داده نشده است.

در چهار دقیقه پایانی وقت قانونی نیمه دوم، نمایش تبلیغات متوقف شده است.

در نیمه اول از دقیقه ۳۴، و در نیمه دوم از دقیقه ۸۲، نمایش تبلیغات به‌صورت حک آرم جایگزین تبلیغات زیرنویسی شده‌اند.

در زمان‌های حساس بازی، همانند لحظه‌ای که ژاپن به ایران گل زد، نمایش تبلیغات قطع شده است.

پرتکرارترین تبلیغات متعلق به برندهای آروا و پمینا بوده است

۵۳ برند در تبلیغات این بازی به دو صورت زیرنویس و حک آرم حضور داشتند.

از کسب‌وکارهای آنلاین، مجموعه‌های ازکی (دو زیرنویس و یک حک آرم) و بیمه دات کام (سه زیرنویس) در تبلیغات این بازی حضور داشتند.

پرتکرارترین برندها در نمایش تبلیغات

۴۶/۹ درصد از تبلیغات نمایش داده‌شده متعلق به برندهای FMCG بوده است

بیشترین سهم تبلیغات به‌ترتیب در حوزه‌های FMCG، شیرآلات و ابزارآلات و کالاهای صنعتی بوده است.

کمترین سهم تبلیغات نیز، در حوزه‌های پوشاک، کالاهای دیجیتال و اپلیکیشن‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین بوده است.

سهم برندهای گوناگون از تبلیغات بازی ایران و ژاپن (۱۳۰ تبلیغ)

۵۷۵۷

برگزیده های ایران

admin

Recent Posts

غافلگیری شب امتحانی برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا نهم

با نزدیک شدن به خرداد و شروع امتحانات ترم دوم مدارس، فیلیمومدرسه ویدیوهای ویژه مرور…

9 دقیقه ago

جزییات اختتامیه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی/ یک بزرگداشت و معرفی برگزیدگان

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی یکشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

9 دقیقه ago

ناشران نقره داغ شده‌اند؛ به نمایشگاه کتاب تهمت نزنید!

ناشران در بخش حضوری نمایشگاه اجاره‌بهای غرفه می‌پردازند و در بخش مجازی ۳% از خالص…

9 دقیقه ago

ماجرای بمب‌گذاری در جشنواره کن چیست؟

ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره…

10 دقیقه ago

۴۹۷ میلیارد تومان میزان فروش ۱۰ روز نمایشگاه کتاب

علی رمضانی اعلام کرد که نمایشگاه کتاب تهران در مجموع در دو بخش حضوری و…

11 دقیقه ago

عسگرپور در خانه سینما حکم جدید داد

طی حکمی از سوی محمد مهدی عسگرپور (رئیس هیأت رئیسه دیوان داوری خانه سینما)، سید…

11 دقیقه ago