Categories: اجتماعی

توان قوه قضائیه را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم

توان قوه قضائیه را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از یاسوج، حجت‌الاسلام احمد خلیلی معاون اول قوه قضائیه در نشست با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما بیشتر توان خود را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم و تصمیم‌هایی که در زمینه‌های اقتصادی گرفته می‌شوند، نباید بی‌اثر شوند، چون این تصمیم‌ها براساس کار تخصصی و کارشناسی‌شده گرفته شده‌اند و کارشناسان زبده اقتصادی و حقوقی در این زمینه نظر می‌دهند.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ممکن است در بسیاری از استان‌های دیگر وجود نداشته باشد و در واقع هنوز از این ظرفیت‌های به نحو مطلوب استفاده نشده و ما در این زمینه تکلیف داریم تا از آنها استفاده شود و مردم این استان از این ظرفیت‌ها بهره ببرند.

خلیلی ابراز کرد: ما نباید بشنویم که در استان کهگیلویه و بویراحمد کسانی هستند که جلوی فعالیت اقتصادی را می‌گیرند، چراکه سرمایه‌گذار هرگز نباید دغدغه ناامنی داشته باشد، این‌ها از وظایف ماست و بخشی از حمایت ما نیز به همین معنی است.

وی به نتایج برگزاری این جلسات اشاره کرد و افزود: برگزاری این جلسات می‌تواند برای حل موانع و مشکلات اقتصادی استان‌ها بسیار موثر باشند، چراکه بیان مشکلات سرمایه‌گذاران که اینجا مطرح می‌شود در جلسات کلان کشوری می‌تواند بسیار مفید باشد.

خلیلی خاطرنشان کرد: دغدغه تمام قوا این است که مشکلات و گره‌ها را در زمینه‌های تولیدی حل کنیم، اما نباید فضا را ناامید جلوه دهیم، هرچند مشکلات و موانعی در مسیر طرح‌های اقتصادی وجود دارند، اما نباید دستاوردهایی را که در زمینه‌های اقتصادی داریم نادیده بگیریم.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفرشان به کهگیلویه و بویراحمد این دغدغه مهم را داشتند که این استان باید محرومیت‌زدایی شود و در طول مدتی که ایشان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده‌اند تا کنون شاهد تغییرات زیادی در این استان هستیم، اما باید قدم‌های بزرگ‌تری در این مسیر برداریم.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم| مراسم عزاداری امام حسین(ع) در زمان قاجار/ عکس

در عصر قاجار بیش از دویست هیات در تهران مراسم عزاداری ایام محرم برقرار می‌کردند…

5 ساعت ago

تهران قدیم| این عکس از میدان انقلاب برای ۶۸ سال قبل است

تصویر زیر از میدان انقلاب در سال ۱۳۳۸ است.

5 ساعت ago

۲۰ درخواست اکثریت زندگی‌خواه از پزشکیان

ما اکثریت زندگی‌خواه ایران ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان و اعلام آمادگی برای همکاری…

5 ساعت ago

شلاق و حبس، مجازات ضرب و جرح دختر جوان / متهم اثبات کرد به زور تجاوز نکرده است

خرداد سال گذشته دختر ۳۱ ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی رباط کریم مدعی شد…

5 ساعت ago

دسترسی به اطلاعات اموات امکان پذیر می‌شود/ ثبت یک مناسبت جدید در تقویم رسمی کشور

سرپرست اتحادیه آرامستان‌های کشور از تهیه و تدوین دستورالعمل اجرایی آرامستان‌های کشور خبر داد.

5 ساعت ago