توصیه استاندار به مردم باشت/درخواست احمدزاده از مردم بویراحمد و کهگیلویه

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سرجمع وضع استان ما نسبت به هفته های قبل بهتر است در برخی شهرها تغییرات رنگبندی ایجاد شده باشت از وضعیت آبی به زرد تبدیل گردیده هرچند در ۸۵ روز گذشته فوتی کرونایی در این شهرستان نداشته‌ایم اما از اهالی آن منطقه درخواست دارم که نسبت به کرونا جدی باشند.

استاندار یادآور شد: در هفته گذشته تنها سه نفر فوتی در استان داشتیم هر چند یک نفر آن هم زیاد است و باید همه رعایت کنند و خبر خوب اینکه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشتیم کشور نیز همین وضعیت را دارد بعضی استانها در وضعیت پایدار هستند و خیلی از استان ها مثل ما سیل نزولی گرفته‌اند.

وی گفت: در آماری که گرفتیم در استان‌های پرخطر اسم استان ما نیامده و به منزله این است که باید جدی تر باشیم و ساده انگاری نکنیم تا اوضاع پایدار بماند.

استاندار افزود: واکسیناسیون در استان ما نسبت به سایر استان‌ها و استان‌های همجوار پایین‌تر بوده سرجمع واکسیناسیون استان ما پایین است از مردم درخواست داریم که به مراکز مراجعه کرده چرا که همه واکسن‌های مورد دلخواه در استان موجود است.

وی با بیان اینکه واکسن زدن باعث ابتلا نشدن به کرونا نمی‌شود گفت: اما واکسینه کردن موجب پایین آمدن مرگ و میر کرونایی می شود لذا مردم باید اهمیت داده و واکسن را جدی بگیرند اکنون فرصتی خوبی به وجود آمده تا مردم خود را در برابر این ویروس کشنده ایمنی کنند.

احمدزاده با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی را باید جدی گرفت و با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان استان گفت: یکی از مهمترین نمودهای بسیجی بودن و پای کار بودن در بسیج همین مبارزه به کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از سپاه خواست تا به مانند گذشته پای کار طرح شهید سلیمانی بیایند.

وی در ادامه گفت: بویراحمد و کهگیلویه همچنان وضعیت نارنجی دارند و هر آن ممکن است وضعیت آنها قرمز شود از مردم دو شهرستان درخواست می کنم رعایت دستورالعمل ها را داشته باشند تا بتوانیم از این شرایط سخت کرونایی بیرون بیاییم.

استاندار با بیان اینکه رنگبندی ها تا امروز ۴ وضعیت بوده و در ستاد کرونا یک رنگ دیگر به آن اضافه خواهد شد گفت: شهرستان هایی که آبی هستند و تلفات کمتری دارند همچنین تا ۸۰ درصد واکسن در آن زده‌اند به وضعیت سبز تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام/


admin

Recent Posts

این نشانه مشخص می‌کند که شما بیماری قند دارید

فردی که خونریزی لثه دارد یا دهانش بد بو است بوی کتون یا استون می‌دهد.…

2 ساعت ago

نامگذاری یک خیابان و بزرگراه به نام شهید رئیسی

خیابان پاستور و بزرگراه بعثت به نام شهید رئیسی نامگذاری شد.

2 ساعت ago

شوکه شدن معلمان و دانش‌آموزان با سؤالات امتحانی این درس

روز یکشنبه ۶ خرداد امتحانات هماهنگ کشوری پایه نهم برای درس علوم برگزار شد اما…

2 ساعت ago

کافه سگ‌ها در تهران پلمب شد/ عکس

کافه سگ‌ها در شمال تهران پملب شد.

2 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها منتظر خیزش گردوخاک باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران آخرین پیش‌بینی از وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده…

2 ساعت ago

نتایج کنکور ارشد اعلام شد

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

2 ساعت ago