Categories: اخبار ورزشی

توضیحات خزانه‌دار سازمان لیگ درباره درآمد تبلیغات محیطی

توضیحات خزانه‌دار سازمان لیگ درباره درآمد تبلیغات محیطی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ، اکبر شکاری در خصوص شرایط مالی باشگاه‌ها و تبلیغات محیطی گفت: با توجه به اینکه اخیراً برخی از رسانه‌ها در خصوص شفافیت مالی سازمان لیگ و نحوه هزینه کرد برخی درآمدها موضوعاتی را منتشر نموده‌اند جای توضیح دارد که درآمدها و هزینه های این سازمان کاملاً شفاف و مستند هستند؛ چرا که به صورت سالانه صورت‌های مالی این سازمان توسط اعضای هیئت رئیسه و حسابرس مستقل و سازمان های امور مالیاتی و تامین اجتماعی حسابرسی و رسیدگی می‌شود. همچنین گزارش حسابرسی صورت‌های مالی در مجمع سازمان لیگ ارائه می شود.        

قانون عجیب در ایران؛ سازمان لیگ حق تبلیغات را در انحصار گرفت

شکاری با اشاره به پاسخگو بودن این سازمان در قبال تمامی باشگاه ها افزود: این سازمان به تمامی ذینفعان خود همچون فدراسیون، باشگاه های لیگ برتر، لیگ یک و همچنین هیئت‌های فوتبال استانی، بابت حساب‌های فی مابین و صحت و سقم درآمدهای تخصیص یافته طبق وظیفه پاسخگو است. در این ارتباط طبق سنوات گذشته در هفته جاری و هفته آینده جلسه‌ای با خزانه دارها، معاونان و مدیران مالی باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص شفافیت حساب‌های فی مابین و تسهیم درآمدهای تبلیغات محیطی خواهیم داشت و مستندات تحویل آنها خواهد شد. 

خزانه‌دار سازمان لیگ تاکید کرد: در خصوص درآمدهای تبلیغات محیطی خدمتتان عرض می‌کنم که درآمدها کاملاً شفاف و طبق آیین نامه به ذینفعان تسهیم می‌شود. اخیراً برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص تبلیغات محیطی اظهار نظر می‌کنند که کاملاً خلاف واقع است؛ زیرا هیچگونه تغییری در اجرای تبلیغات محیطی انجام نشده و مانند روال قبل انجام می‌شود و احتمال دارد برخی دوستان ما دچار سوءتفاهم شده باشند؛ زیرا در دستورالعمل ناظر بر قراردادها در ماده ۴۱ آن اشاره به تبلیغات محیطی شده که این موضوع مسئله جدیدی نیست زیرا طبق ماده ۲۲ آیین نامه مسابقات مصوب ۱۳۹۸ و آیین نامه لیگ برتر این موضوع طبق سنوات قبل انجام می‌شود و در این دستورالعمل تاکید بر مصوبات قبل شده، بنابراین ۷۵% تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها تعلق دارد که طبق دستورالعمل و مستندات موجود در سازمان لیگ به آنها پرداخت می شود. 

شکاری در مورد درآمد بلیت فروشی هم عنوان کرد: در ارتباط با بلیت فروشی هم نحوه تسهیم به این صورت است که ۱۰% فدراسیون فوتبال، ۵% سازمان لیگ، ۵% هیئت فوتبال برگزار کننده و ۸۰% سهم باشگاه‌ها است.  لازم به ذکر است هزینه های باشگاه های لیگ برتری همچون حق عضویت شرکت در مسابقات (ورودیه)، جرائم انضباطی ، پزشکی و… از حساب فی مابین پرداخت و باشگاه‌های لیگ برتری هیچ پرداختی طی سال های گذشته بابت موضوعات فوق نداشته اند. بنابراین سازمان لیگ سازمانی شفاف است که همواره تعاملی مثبت و سازنده با باشگاه های فوتبال دارد. 

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

چرا گیربکس چینی؟ بررسی مزایا و معایب نسبت به برندهای دیگر

گیربکس‌های چینی به دلیل قیمت پایین، دسترسی آسان و تنوع بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند…

3 هفته ago

لیستی از هتل های محبوب سنگاپور از نگاه بوکینگ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سنگاپور جزو کشور هایی می‌ باشد که با…

1 ماه ago

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

2 ماه ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 ماه ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 ماه ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 ماه ago