Categories: کرمانشاه

توفیق خدمت به مردم کرمانشاه کم‌نظیر است

توفیق خدمت به مردم کرمانشاه کم‌نظیر است

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه آیت الله شیخ حبیب‌الله غفوری ظهر امروز پنجشنبه (۲۷ مهر ماه) در مراسم آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که در سالن انتظار برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکرم از اینکه مجدداً توفیق خادمی به مردم شریف و شهید پرور استان کرمانشاه را به بنده عنایت کرد.

وی افزود: این زمینه توفیق یک زمینه توفیق بی‌نظیر است که با عنایت و اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حال امید است خداوند که زمینه این توفیق را فراهم کرده در ادامه مسیر نیز بنده را هدایت و حمایت بفرماید.

وی ادامه داد: آنچه در غزه گذشت به همه مردم تسلیت و تبریک عرض می‌کنم که این خون‌های مظلومان «پیروزی خون بر شمشیر» است و هرچه این خون مظلومان بیشتر شود به نابودی اسرائیل نزدیک‌تر می‌شویم.

غفوری عنوان کرد: همانطور که رهبری وعده دادند که نابودی اسرائیل را به چشم خودتان خواهید دید امید است شاهد نابودی ظالمین باشیم.

وی ابراز کرد: بنده نیز سالیانی توفیق خادمی را در استان کرمانشاه داشتم و در اسلام آباد غرب نیز توفیق امامت جمعه را داشتم.

غفوری بیان کرد: آنچه که برای بنده و خانواده‌ام باقی ماند همه خاطرات خوش از خوبی‌های مردم استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب بود که همچنان بعد از ۲۷ سال این حلاوت باقی مانده است.

وی افزود: حوزه مدیریتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید فرمودند حضور در مجامع دینی و علمی است و در مجامع دینی، علمی و در بین جوانان سال‌ها تجربه حضور به شیوه‌های مختلف را داشتم.

آیت‌الله غفوری ادامه داد: تقاضای بنده از محضر همه مردم این استان و فرهیختگان این است که بنده را از راهنمایی‌های خود بهره‌مند سازید انتظار دارم که پیشنهاداتتان را نسبت به ارتقاء همه شاخص‌ها در استان ارسال کنید لذا در کار تعامل مثبت با مسئولین را مد نظر قرار می‌دهیم.

نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه پیشین کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام راحل در سال ١٣۴١ اظهار کرد: ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و از جنگ بالاتر نداشتیم که بر آن فائق آمدیم.

وی افزود: این قصه غزه را محکوم می‌کنیم و برای جنایات مرتکب شده توسط اسرائیل علیه فلسطین و غزه محزون هستیم.

آیت‌الله علما اذعان کرد: از همه اقشار جامعه کرمانشاه از جمله خانواده‌های شهدا و ایثارگران، استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس، روحانیون و همه افراد حاضر در این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از امام جمعه کرمانشاه خواستار رسیدگی به احداث زائر سرای کرمانشاهیان در مشهد مقدس شد و گفت: یکی از دغدغه‌های من زمین های مشهد است که باید در آن زائر سرا احداث شود.

علما از اعضا دفتر خود تشکر و قدر دانی کرد و افزود: من بارها گفته ام که دفتر متعلق به من نیست و متعلق به مقام معظم رهبری است.

وی عنوان کرد: روز قیامت و روز محشر نتیجه کارهای ما است و نتیجه کارهای ما از عمل ما مشخص می‌شود و عمل ما را ذکر خداوند درست می‌کند.

علما بیان کرد: این ذکر خدا انسانیت ما را قرآنی می‌کند و یکی از برکات مهم انقلاب همین نماز جمعه است که باید آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای ما بسیار با ارزش هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم لذا دین ما با خدمتگزاری به مردم ادا می‌شود.

وی اذعان کرد: اگر انسان ذکر خدا را بگوید هدایت می‌شود و همه ما مسئولیت داریم و باید این مسئولیت را به درستی انجام دهیم.

علما خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری غیر از اسلام حرف دیگری نداشتند و همه ما باید در حفظ آن کوشا باشیم و همه در خدمت اسلام باشیم.

انتخاب مقام معظم رهبری دقیق و شایسته است

محمدحسن رحیمیان نماینده دفتر مقام معظم رهبری در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: حوادث اخیر هم بخش شیرین داشت و هم تلخ اما در مجموع بر اساس گفته رهبر نوید آینده روشن را می‌دهد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مردم غیور، مومن و صادق کرمانشاه قدردانی داشتند، افزود: وظیفه من ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم غیور، دلاور و مرزدار و عرض سلام محضر آیت الله علما است.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: بنا بر تصمیم و شناخت مقام معظم رهبری هر انتخابی با بالاترین دقت انجام می‌شود و بالاترین حجت برای ما ایشان هستند.

برگزیده های ایران

admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

2 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago