Categories: اخبار ورزشی

توقف میلان در سن‌سیرو با فرصت‌سوزی پنالتی‌زن‌‌ها!

توقف میلان در سن‌سیرو با فرصت‌سوزی پنالتی‌زن‌‌ها!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای بولونیا بود که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

میلان در حالی برای چهارمین بار در این فصل سری A مساوی کرد و برای هشتمین بار امتیاز از دست داد که بعد از دریافت گل نخست در دقیقه ۲۹ از سوی یاشوا زیرکزی، یک پنالتی به دست آورد که اولیویه ژیرو در دقیقه ۴۲ آن را هدر داد. با این حال روبن لوفتوس چیک در آخرین دقیقه نیمه نخست گل تساوی را برای روسونری زد تا تیمش بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم داور یک بار دیگر به سود میلان پنالتی اعلام کرد و این بار نوبت تئو هرناندس بود که در دقیقه ۷۴ پنالتی هدر دهد. در سناریویی مشابه به پنالتی قبلی، بار دیگر روبن لوفتوس چیک جور هم‌تیمی‌هایش را کشید و در دقیقه ۸۳ دومین گل خود را با یک ضربه سر محکم از روی ارسال الساندرو فلورنزی زد. این گل می‌توانست پیروزی را برای روسونری به ارمغان آورد، اما فلیپو تراچیانو مدافع میلانی‌ها این اجازه را به تیمش نداد و با ارتکاب خطا در محوطه جریمه، باعث اعلام یک ضربه پنالتی به سود بولونیا شد که ریکاردو اورسولینی در دقیقه ۲+۹۰ آن را به گل تساوی تیم میهمان تبدیل کرد.

ابراز همدردی وینیسیوس با دروازه‌بان میلان

 

با این نتیجه میلان فرصتی ایده‌آل را برای کم کردن فاصله‌اش با یوونتوس صدرنشین از دست داد تا همچنان هفت امتیاز با بانوی پیر اختلاف داشته باشد. این در شرایطی است که اینتر با دو بازی کمتر و ۵۱ امتیاز در رده دوم جدول سری A قرار دارد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم سری A، امروز پنج بازی برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت ۲۰:۳۰ لاتزیو میزبان ناپولی است و از ساعت ۲۳:۱۵ اینتر میهمان فیورنتینا خواهد بود.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

کشف ۹۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۹۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در یک انبار کالای…

3 ساعت ago

ببینید| چه کسانی گزینه مناسب برای اهدای تخمک هستند؟

چه کسانی گزینه مناسب برای اهدای تخمک هستند؟

3 ساعت ago

برنده خوش‌شانس لاتاری/ جایزه ۵۰ هزار دلاری با امتحان پلاک ماشین

مردی اهل مریلند،‌ شانس خود را برای برنده شدن لاتاری امتحان کرد و با وارد…

3 ساعت ago

مرگ عجیب زن میانسال پس از نوشیدن آبمیوه/ معمای این حادثه رازگشایی می شود

روز سه‌شنبه، پانزدهم خرداد یک زن به همراه شوهرش برای تفریح و خرید به خیابانی…

3 ساعت ago

افزایش ۳ تا ۵ برابری خودکشی در جامعه پزشکی؛ چه عواملی پزشکان را به خودکشی وا می‌دارد؟/ «مهاجرتِ پزشکان هم نوعی مرگ خودخواسته است»

طبق بررسی‌های انجام‌شده، آمار خودکشی در جامعه پزشکی تا ۵ برابر افزایش پیدا کرده است…

3 ساعت ago

کشف بقایای حیوانی از ماقبل تاریخ خبرساز شد/ عکس

مرد شکارچی فسیل اهل فلوریدا توانست عاج حیوان منقرض‌شده‌ای از ماقبل تاریخ را که بیش…

3 ساعت ago