آذربایجان غربی

ثبت‌نام کمتر از نیمی از داوطلبان پیش ثبت‌نام کننده انتخابات مجلس در ارومیه / شعب اخذ رای ۱۰ درصد بیشتر شده است

ثبت‌نام کمتر از نیمی از داوطلبان پیش ثبت‌نام کننده انتخابات مجلس در ارومیه / شعب اخذ رای ۱۰ درصد بیشتر شده است

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری در جلسه نشست تخصصی نقش رسانه در مشارکت قوی و رقابت واقعی در انتخابات که با حضور نمایندگان خبرگزاری‌های رسمی در محل فرمانداری ارومیه برگزار شد، گفت: ۵۷۷ نفر از حوزه انتخابیه ارومیه برای ۳ کرسی مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده که از این تعداد ۲۸۴ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: ثبت‌نام کاندیداها نسبت به انتخابات سال ۹۸، حدود ۷۳ درصد افزایش یافته است که نشان از حضور سلایق مختلف است.

فرماندار ارومیه ادامه داد: برای انتخابات خبرگان رهبری در شهر ارومیه به عنوان حوزه اصلی، ۲۱ نفر ثبت نام کردند که بعد از انصراف یک نفر، ۲۰ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

عماری از افزایش ۱۰ درصدی شعبات اخذ رای در انتخابات پیش رو در ارومیه خبرداد و افزود: ۵۴۳ شعبه اخذ رای برای ۳ کرسی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه تعیین شده و یک شعبه اخذ رای برای هموطنان ارمنی و ۵ شعبه نیز برای آشوریان و کلدانی ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به لزوم توجه به ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب در بحث توجه به امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: همه افرادی که دغدغه کشور را دارند باید در انتخابات پیش رو مشارکت کنند، چرا که لازمه تشکیل مجلسی قوی و کارساز برای ریل گذاری درست در کشور، مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا