Categories: زنجان

جرایم سنگین در انتظار خودروهای متخلف

 سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای جدی اعمال محدودیت در شهرهای استان اظهار کرد: ساعت منع تردد تغییر کرده اما پس از این چند روز دوباره طبق روال گذشته اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: البته تردد و حضور خودروها در مناطق و معابر گردشگری و تفریحی استان ممنوع است و حضور خودروها از ساعت ۲۲ (طبق روال گذشته) نقض قانون محسوب و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی، حجم تردد و ترافیک معابر شهری کاهش یافته که این نشانه همراهی و همکاری شهروندان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان همچنان ادامه دارد و مبادی ورودی و خروجی شهر با حضور نیروهای پلیس کنترل می‌شود، گفت: انتظار ما از هم‌استانی‌ها و سایر هم‌وطنان‌مان این است که به این دستورالعمل‌ها توجه داشته باشند.

سردار جهانبخش با اشاره به استقرار پلیس در ۳۱ نقطه استان برای کنترل عبور و مرور بیان کرد: طبق ابلاغیه، هر گونه تردد خودروهای غیربومی به استان و شهرستان‌های استان ممنوع بوده و خروج خودروهای بومی استان نیز از این منطقه ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امیدواریم هم‌استانی‌ها همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند تا شاهد اوج بیشتر این بیماری نباشیم.

وی تصریح کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهرها در حال اعمال است و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ادامه خواهد داشت.

سردار جهانبخش گفت: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محورها صورت خواهد پذیرفت و بر اساس قانون هرگونه تخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق


خبرگزاری فارس

Recent Posts

مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با…

16 ساعت ago

ریشه های جنگ زاکانی و شورای شهر؛ ناکارآمدی،پنهانکاری، توهین و چیزهای دیگر

روز یکشنبه ابهامات مطرح‌شده در قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه…

16 ساعت ago

استخراج الماس از گل صدتومانی/ عکس

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید…

16 ساعت ago

بازدید نماینده ولی فقیه از پایگاه‌ امداد و نجات بین شهری سرعین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر…

16 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

16 ساعت ago