Categories: بوشهر

جزئیات آموزش حضوری در مدارس بوشهر

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، حسین درتاج پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از میان هزار و ۹۰۰ مدرسه استان، بیش از هزار و ۸۰۰ مدرسه درخواست آموزش حضوری داشته‌اند که برای هزار و ۳۷۶ مدرسه مجوز صادر شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بوشهر بیان کرد: ۷۸ مدرسه در مقاطع مختلف برای از سرگیری آموزش حضوری از ۱۵ آبان مجوز گرفته‌اند و هزار و ۲۹۸ مدرسه نیز پیش از این مجوز گرفته بودند.

وی افزود: مدرسه‌هایی که از امروز مجوز آموزش حضوری برایشان صادر شده است تا پیش از ۲۶ مهر درخواستشان را در سامانه ثبت کرده بودند و مدارسی که از امروز به بعد درخواست بدهند از اول آذر می‌توانند آموزش‌های حضوری را از سربگیرند.

درتاج گفت: در نیمه نخست آبان ۵۸۷ مدرسه آموزش حضوری را شروع کردند و از ابتدای مهر نیز ۴۳۲ مدرسه روستایی و عشایری، ۱۸۹ مدرسه ابتدایی شهری در پایه اول و ۹۰ هنرستان برای دروس مهارتی فعالیت حضوری داشتند.

وی افزود: مدارسی که مجوز آموزش حضوری دارند می‌توانند برای حضور دانش آموزان با توجه به شرایط مدرسه از جمله رعایت فاصله یک و نیم متری میان دانش‌آموزان و تهویه مناسب کلاس، و طبق نظر شورای مدرسه از یک تا پنج روز برنامه‌ریزی کنند.

درتاج با اشاره به تحصیل ۲۴۴ هزار دانش آموز در ۱۰ هزار کلاس درس استان بوشهر، گفت: همکاری والدین و دانش‌آموزان برای برگزاری آموزش حضوری بسیار خوب بوده است و ما به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که حفظ سلامتی فرزندانشان در اولویت همه فعالیت‌هایمان قرار دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بوشهر افزود: پس از صدور مجوز آموزش حضور برای مدارس، بازرسان ما از مدارس بازدید می‌کنند و اگر اصول بهداشتی مورد نظر رعایت نشده باشد به مدرسه تذکر می‌دهند و اگر تذکر فایده نداشته باشد مجوز لغو می‌شود.

درتاج گفت: تقریباً همه فرهنگیان استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و ۷۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هم واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد مربوط به خیابان ولیعصر(عج) تهران در سال ۱۳۳۴…

3 ساعت ago

خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»/ اعمال محدودیت برای ۲۰۰ استاد دانشگاه

دبیر کانون صنفی استادان دانشگاه به برگزیده گفت: «متاسفانه دخالت‌های دولت در دانشگاه زیاد شده…

3 ساعت ago

ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت موج بارشی دیگری وارد کشور شده…

3 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

3 ساعت ago

قابل توجه مسافران؛ وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ این محور شمالی یک طرفه شد

 جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال خبر داد.

3 ساعت ago

درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه…

3 ساعت ago