Categories: اخبار ورزشی

جمشیدیان: قبل از قلعه‌نویی هم ۹۰ درصد از همین بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شدند/ برخی انتقادها مغرضانه است

جمشیدیان: قبل از قلعه‌نویی هم ۹۰ درصد از همین بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شدند/ برخی انتقادها مغرضانه است

– اخبار ورزشی –

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، در واکنش به انتقادهایی که از نمایش فنی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ صورت گرفته است، گفت: این طبیعی است که مردم، فوتبالی‌ها و اصحاب رسانه از تیم ملی توقع انجام بازی خوب را داشته باشند، ولی به هر حال این را هم باید در نظر گرفت که ما از دو بازی شش امتیاز گرفته‌ایم. ما شش امتیاز گرفته‌ایم، اما تیمی مثل ژاپن یک بار شکست خورده است و استرالیا و عربستان هم به زحمت حریفان خود را شکست دادند، ضمن اینکه کره هم با اردن مساوی کرد. همه ما امیدواریم که تیم ملی در ادامه نمایش بهتری داشته باشد. 

وی درباره میانگین سنی بالای تیم ملی که انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است، یادآور شد: به نظر من باید شایسته‌ترین بازیکنان در تیم ملی حضور داشته باشند، نه الزاماً نفراتی که جوان هستند. حضور شایسته‌ها در تیم ملی هیچ ربطی به سن و سال ندارد. ما در این چند سال سه مربی عوض کردیم و هر سه مربی ۹۰ درصد از بازیکنان فعلی را به اردو دعوت کرده‌اند. البته مورد استثنا هم وجود دارد که می‌توان به محمدجواد حسین‌نژاد بازیکن سپاهان اشاره کرد که می‌توانست در بین دعوت‌شده‌ها باشد، ولی آیا می‌توان از مورد دوم یا سوم هم اسم برد؟

غیبت ۲ بازیکن تیم ملی امارات مقابل ایران

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: تیم المپیک ما به هنگ‌کنگ باخت و چگونه می‌توانیم توقع داشته باشیم که از آن تیم پنج بازیکن را به تیم بزرگسالان بیاوریم؟ من معتقدم یک بازیکن جوان خودش را باید تحمیل کند و اگر آن بازیکن کیفیت بالایی داشته باشد سرمربی بزرگسالان از کنار نامش به سادگی عبور نمی‌کند. من قصد طرفداری بدون منطق از تیم ملی را ندارم، ولی معتقدم برخی انتقادها مغرضانه است. در این شرایط باید از تیم ملی حمایت کنیم، چون اگر ایران در این جام قهرمان شود سال‌ها برای فوتبال ما فایده خواهد داشت. در حال حاضر باید به این تیم امید و انرژی بدهیم تا کارش را به بهترین شکل جلو ببرد.

جمشیدیان راجع به اینکه احتمال دارد ایران با ژاپن قبل از فینال روبه‌رو شود، گفت: به هر حال ما برای قهرمان شدن مسیر ساده‌ای نخواهیم داشت و البته این را هم بگویم که دیدار عراق و ژاپن ثابت کرد که ژاپنی‌ها در هوا آسیب‌پذیر هستند و اگر تیمی مقابل آنها به صورت فشرده بازی کند با مشکل مواجه خواهند شد. ژاپنی‌ها علاوه بر این در قلب دفاع نیز آسیب‌پذیر هستند. بدون شک ما شانس قهرمانی داریم و امیدوارم تیم ملی بتواند در ادامه بازی‌ها هوادارانش را راضی کند. 

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

1 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

1 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

1 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

1 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

1 هفته ago