Categories: لرستان

خرم آباد میزبان ۴۰۰ ورزشکار مربی و عوامل اجرایی جام بین المللی کشتی

خرم آباد میزبان ۴۰۰ ورزشکار مربی و عوامل اجرایی جام بین المللی کشتی

سید احمد موسوی : به گزارش برگزیده لرستان ، نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی بین المللی جام شهیدان علی پناه با حضور معاون اقتصادی استاندار ، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، هیات کشتی استان و مدیران دستگاههای اجرای استان در سالن جلسات استانداری برگزار گردید .

در این جلسه سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونت ورزشی ابتدا گزارشی از تعداد کشتی گیران ، مربیان و عوامل اجرایی و تعداد تیمهای خارجی شرکت کننده در این جام ارائه داده سپس بمنظور برگزاری مطلوب و با کیفیت مسابقات از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست تا در این تورنمت بین المللی اداره کل ورزش و جوانان استان را کمک نمایند .

سیروس ابراهیمی معاونت اقتصادی استاندار نیز گفت: این مسابقات بایستی به نحو احسن برگزار شده و با کمک و هماهنگی همه ادارات در معرفی استان ، پذیرایی از همه افراد حاضر در مسابقات و مهمتر از همه بحث گردشگری و بازدید از مناطق تاریخی دیدنی تلاش نماییم تا میزبانی شایسته ای از این مسابقات صورت پذیرد .

وی ادامه داد : این مسابقات در ارتقا سطح کیفی ورزشکاران و کشتی استان و ارتقا و توسعه گردشگری می تواند بسیار موثر واقع گردد که تلاش می کنیم بهترین میزبانی را داشته باشیم.

در این جلسه پس از توضیحات مسئولین برگزاری این جام و تاکیدات استاندار و معاون اقتصادی او مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی ، اداره کل ورزش و جوانان استان ، استانداری لرستان ، هیات کشتی ، شهرداری و شورای شهر ، مخابرات استان ، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل آموزش و پرورش ، راهنمایی و رانندگی ، نیروی انتظامی ، اتاق بازرگانی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اداره کل امور اجتماعی استانداری و …. امکانات خود را طبق هماهنگی و اعلام اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی جهت برگزاری با کیفیت این مسابقات در اختیار مهمانان حاضر در استان نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این مسابقات با حضور چندین تیم خارجی به میزبانی خرم آباد و با حضور ۴۰۰ نفر برگزار می گردد و ضرورت مشارکت و کمک فدراسیون کشتی و وزارت ورزش در اینگونه مسابقات امری مهم و ضروریست و بایستی در جلسات هماهنگی نحوه کمک و مشارکت فدراسیون و وزارت ورزش به استان اعلام شود اما در کمال تعجب علی رغم سوال خبرنگار خبرگزاری برگزیده و تاکید این خبرنگار مبنی بر ضرورت پیگیری و رایزنی جهت اخذ اعتبار و کمک مالی از فدراسیون و وزارت ورزش ، متاسفانه مسئولین برگزاری پاسخ قانع کننده ای در خصوص کمک های متولیان این ورزش در مرکز نداده بنابراین کلیه هزینه های این مسابقات بایستی از سوی استان محروم لرستان تامین گردد و مسئولین استانی از این فرصت که می توانستند و می بایست اعتبارات خاصی از مرکز تامین نمایند را از دست دادند.

۴۶

برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند، چه کنند؟

وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند مشخص شد.

13 ساعت ago

دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور…

13 ساعت ago

تدریس معلم افغانستانی در مدارس ایران؟/ پاسخ آموزش و پرورش

هیچ یک از اتباع خارجی به عنوان «معلم» در مدارس ایران مجوز ورود ندارند.

13 ساعت ago

رگبار و وزش باد شدید در این استان‌ها / خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۴ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز…

13 ساعت ago

آمار عجیب مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران

آمار قربانیان تصادفات رانندگی دوباره از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت.

13 ساعت ago

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

13 ساعت ago