Categories: گلستان

خط روشن بسیج تنها نسخه رسیدن به قله‌های موفقیت در گام دوم انقلاب است/ روحیه بسیجی در گام دوم انقلاب عملی و عمومی شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش «داشلی‌برون» در مسجد جامع شهر «اینچه‌برون» اظهار کرد: امام راحل با فهم‌ و درک عمیق قرآن کریم زمینه عزت مجدد اسلام را فراهم کرده و با تشکیل نظام اسلامی و به خروش درآوردن فریاد خفته مسلمین جهان به ویژه ایرانیان، پرچم عزت و کرامت را در دنیا برافراشته کرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ بسیجی جهان در حال حاضر توانسته به خوبی پرچمدار عزت و کرامت اسلام بوده و این پرچم را به همت مومنین و توکل بر خداوند به امام زمان (عج) تحویل دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه شعار مهم و محوری امام راحل توحید بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی براساس  توحید پایه‌گذاری شده و اثر عملی توحید نفی طاغوت بوده و آنهایی که تصور می‌کنند انقلاب برای بقا خود شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را انتخاب کرده و سبب دردسر شده است بی‌شک یا قرآن‌ نمی‌خواندند و یا معنی قرآن را نمی‌دانند زیرا از زمان خلقت انسان مبارزه با کفر و طاغوت از وظایف انسان بوده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در طول ۴۲ سال شدیدترین مشکلات، تهدیدها، تحریم‌ها و بسیاری از مظلومیت‌ها را تجربه کرده و امروز  به گفته مهمترین‌ نشریه آمریکایی، ایران جزو هفتمین کشور ابرقدرت جهان است، نوابغی چون «چمران»، شهید «زین‌الدین»، حججی‌ها و سردار سلیمانی با ایثار، فداکاری‌ها، روحیه بسیجی و شهادت خود سبب موفقیت‌ها و مطرح شدن ایران در بین کشورهای قدرتمند جهان شدند.

گرزین گفت: خط روشن‌بسیج و بسیجی که امام راحل پیش روی همه ایرانیان گذاشتند تنها نسخه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده تا در گام دوم انقلاب بتوانیم با این نسخه به قله‌های موفقیت برسیم.

وی بیان کرد: برای رسیدن به قله موفقیت و داشتن حرکت و روحیه بسیجی باید‌ سه اصل معنویت، عقلانیت و حماسه و مبارزه را در گام دوم انقلاب برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی الگوی خود قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به اینکه اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر این سه رکن‌ بوده باید روحیه بسیجی در بین مسوولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی عملی و عمومی شود تا شاهد تحول خوبی در کشور و برافراشته شدن پرچم‌ عزت مسلمین در جهان باشیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

2 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

2 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

2 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

2 ساعت ago