به گزارش خبرگزاری برگزیده، Ferrari ۲۵۰ GTO به طور کلی با موتور ۳.۰ لیتری V۱۲ با قدرت حدود ۳۰۰ اسب بخار عرضه میشد. با این حال، این موتور در ابتدا یک پیشرانه ۴.۰ لیتری V۱۲ دریافت کرد تا از قوانین رقابتی جدید در سال ۱۹۶۲ استفاده کند. این تنها نمونهای بود که اسکودریا فراری برای تیم داخلی به کار برد.
اولین مسابقه این ماشین در سال ۱۹۶۲ و در پیست نوربرگ رینگ صورت گرفت و در مجموع مقام دوم را کسب کرد. فراری آن را برای مسابقه ۲۴ ساعته لمانز با نصب یک موتور قدرتمندتر با قدرت حدودی ۳۹۰ اسب بخار و اضافه کردن چراغهای کوچک رانندگی در زیر چراغهای راهنما روی گلگیرها که هنوز هم وجود دارد، آماده کرد.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷