Categories: سیاسی

درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رأی به جلیلی

درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رأی به جلیلی

– اخبار سیاسی –

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، از جامعه لر درخواست کرد در روز جمعه ضمن حضور پای صندوق‌های رأی، به سعید جلیلی رأی بدهند. 

متن پیام محسن رضایی به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی

بختیاری‌های عزیز، لرستانی‌های غیور، مردمان ثابت‌قدم و استوار کهگیلویه و بویراحمد و تمامی آحاد لرهای غیرتمند در سراسر ایران عزیز

سلام علیکم؛

شما در تمامی دوران‌های تاریخ پرافتخار خود، پرچمدار و پیشقراول ملت ایران در دفاع از وطن و دین خدا بوده‌اید و در این چهل و پنج سال نیز از آزادسازی سرزمین‌های ایران در دفاع مقدس تا دفاع از حرم و سرکوب تروریست‌های داعش دست بالایی داشته‌اید.

امروز نیز انتظار می‌رود یک بار دیگر پیشقراولی خود را در بالا نگه‌داشتن پرچم مردم‌سالاری دینی با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات روز جمعه نشان دهید.

احترام و همدردی بین‌المللی رؤسای جهان از هند و چین و ژاپن گرفته تا اروپا و آفریقا و آمریکای جنوبی به شهادت عزیزانمان، به‌ویژه شهید جمهور منتخب ملت ایران نشان داد که مردم‌سالاری دینی سرمایه‌ای عظیم برای ملت ایران است، حضور گسترده شما پاسداری از این سرمایه ملی است.

اطمینان داشته باشید مشارکت حداکثری شما در روز جمعه در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد. اینجانب با همه احترامی که به جناب آقای دکتر پزشکیان به‌عنوان رزمنده دفاع مقدس دارم از شما می‌خواهم که به دکتر سعید جلیلی رأی دهید تا ایشان بتواند دولت مردمی جدیدی را با اجماع همه نیروهای انقلابی به‌وجود آورد و با ایجاد یک دولت ائتلافی، بستر مناسبی را برای اجماع ملی و مردمی کردن اقتصاد و همچنین بهبود زندگی مردم فراهم سازد.

انتظار ما نیز از آقای جلیلی این است که تصدیگری دولت را کاهش دهد، به قیمت‌گذاری دستوری پایان دهد و به‌جای آن تنظیم‌گری و نظارت دولت را در اقتصاد جایگزین آن سازد.

همچنین انتظار می‌رود اختیارات بیشتری به استانها داده شود تا در آینده، شهرها و استان‌ها زمام امور را در اقتصاد کشور به‌دست گیرند و شاهد مشارکت مؤثر و واقعی مردم در اقتصاد کشور باشیم.

از سوی دیگر، ضروری‌است دولت آینده ضمن اتخاذ راهبرد درون‌زایی ـ برون‌گرایی، سیاست تعامل‌گرایانه مبتنی بر سه اصل بنیادین عزت، حکمت و مصلحت و براساس فرامین مقام معظم رهبری را دنبال نماید.

/+

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

پیدا شدن ماری در سطل زباله/ عکس

پاکبانان جزیره پرنس ادوارد کانادا، در سطل زباله مار پایتونی از نوع توپی دیدند و…

3 ساعت ago

هشدار انتخاباتی دادستان کل کشور

دادستان کل کشور ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات، از…

3 ساعت ago

۳ کاری که وقتی همسرتان به شما دروغ می‌گوید باید انجام دهید

با اعتماد به نفس به گفتگو نزدیک شوید و احساسات خود را بدون توسل به…

3 ساعت ago

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و…

3 ساعت ago

تهرانی‌ها از اول سال چند روز هوای پاک داشتند؟

رکنا:بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر…

3 ساعت ago

درخواست پلیس از تهرانی‌ها درباره پارک کردن خودرو در روز انتخابات

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از توقفات دوبله در اطراف…

3 ساعت ago