اجتماعی

دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل

دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل

به گزارش برگزیده،کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت سیم و کابل در سطح حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز، در فرصت مناسب با استفاده از ابزار آلات سرقت، کابل‌های موجود در خیابان را بریده و آن‌ها را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری گاندی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و گشت زنی‌های هدفمند، در نهایت متهم را در حین سرقت غافلگیر و دستگیر نمودند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: در بررسی اولیه متهمم از کیف وی لوازم سرقت به همراه حدود ۵۰ متر کابل کشف شد و به همراه وی به کلانتری منتقل شد که در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت کابل اعتراف نمود و در تحقیقات بیشتر مشخص شد که سارق سابقه دار می‌باشد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری ۱۰۳ گاندی قرار گرفت.

۲۳۳۲۱۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا