Categories: اخبار روز

دشمنان را از تجاوز به ایران پشیمان خواهیم کرد

دشمنان را از تجاوز به ایران پشیمان خواهیم کرد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، امیر حمدرضا رحمت‌پور پیش از سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد جامع این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس؛ با یادآوری جنگ هشت ساله اظهار داشت:  جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، یادآور اخلاص و رشادت رزمندگان و جانشفانی‌های ملت ایران است.

وی گفت: در آن دوران نیروهای سپاه در کنار ارتش به میدان آمدند و با بیگانگان مقابله کردند، وقتی دشمن دیگری توان جنگیدن را نداشت و فکر تصرف خاک کشور برای همیشه از یادش رفت، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای باز پس‌گیری منطقه اقدام و عملیات‌های مختلفی انجام گرفت تا محاصره آبادان شکسته شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان خاطر نشان کرد: در آن زمان عملیات‌های مختلفی از جمله فتح‌المبین و بیت‌المقدس شروع شد و خرمشهر با همه مظلومیت آزاد شد و دوباره نامش از خونین شهر تغییر یافت و امروز اثری از صدام و صدامیان در کشور نیست و به فراموشی تاریخی سپرده شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح کشور با قامتی رعنا و درخشان در جهان می‌درخشند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج صلابت و آمادگی رزمی و مایه عزت و افتخار هم‌میهنانمان هستند.

رحمت‌پور بیان کرد: البته در این اوج صلابت و اقتدار، دنبال صلح و جهان عاری از جنگ و ظلم هستیم، اما اگر کسی چشم طمع به خاک کشورمان داشته باشد خار چشم آنان خواهیم شد و دستان آنان را قطع و دشمنان را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود جنایات و اشغالگری و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کرد و ابراز داشت: امروز ملت ایران به ویژه کردستانی‌ها لعن و نفرین بر اسرائیل فرستاده و آمادگی خود را از حمایت همه جانبه از مسلمانان مظلوم این کشورها به دنیا اعلام خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار کرد: امیدواریم که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بر بلندای تمام جهان برافراشته شود و ایران اسلامی همیشه در اوج اقتدار و صلابت بماند.

/۴۸۱/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

1 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

1 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

1 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

1 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

1 هفته ago