Categories: مرکزی

رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری به بسیجیان مجهز شدن بسیج در همه ابعاد است که لازمه این کار برنامه محور بودن بسیج می‌باشد و این نکته بسیار مهمی است که برای تحقق آن باید همه توان را پای کار بیاوریم.

وی افزود: یکی از الزاماتی که باید بسیجیان به آن توجه داشته باشند شناخت میدان تهدیدات دشمنان است که ارتقای توان در همه ابعاد و در یک کلام قوی شدن می‌تواند تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازی کند.

معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: امروز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یکی از تهدیدات دشمن است و لذا نباید در فضای جنگ نرم غافلگیر شویم، به برکت فضای علمی حاکم در بین نسل جدید امروز بسیجیان دارای فکر و اندیشه هستند و بسیج با روحیه جهاد علمی و به کارگیری ظرفیت‌ها توانسته اقدامات چشمگیری در حوزه‌های علمی و پژوهشی بردارد که این مسئله در گام دوم باید استمرار داشته باشد.

براتعلی افزود: امروز رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است و ترویج گفتمان ولایت یکی از ضرورت‌های گام دوم انقلاب است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

 وی گفت: نقش آفرینی در میدان تولید محتوا از ضرورت‌های موثر بودن در فضای جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی است و گفتمان سازی با محوریت تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی از رسالت‌های مهم بسیجیان است.

براتعلی بیان کرد: رویداد سالانه تولیدمحتوای بسیج نیز با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان بسیجی، جذب ایده‌های برتر و سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود که مرحله استانی سومین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی از تاریخ ۱۲ آبان‌ماه طی ۴۸ ساعت در سه عرصه پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه در حال برگزاری است که برترین‌های این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 


admin

Recent Posts

انگیزه متهم برای قتل زن مورد علاقه‌اش با ۱۹ضربه چاقو: فقط می‌خواستم گوشی‌اش را چک کنم

۲۶ فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های…

3 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول…

3 ساعت ago

پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۶ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

3 ساعت ago

قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول

بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص…

3 ساعت ago

تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس

اخیرا در فرودگاه مک‌دیل (پایگاه نیروی هوایی فلوریدا) در آمریکا، یکی از هواپیماها نتوانست پرواز…

3 ساعت ago