Categories: اخبار روز

روز ۲۸۳ طوفان‌الاقصی| شهادت ۷۹ امدادگر از آغاز جنگ غزه

روز ۲۸۳ طوفان‌الاقصی| شهادت ۷۹ امدادگر از آغاز جنگ غزه

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، ۲۸۳ روز از جنگ در نوار غزه می‌گذرد و همچنان اشغالگران به بمباران شدید مناطق مختلف از جنوب تا مرکز و شمال این منطقه پر جمعیت ادامه می‌دهند؛ از بامداد امروز نیز مناطق مختلف مرکز غزه هدف این حملات قرار گرفت.

سازمان امداد و نجات غزه امروز اعلام کرد از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه جنگ از هفتم اکتبر گذشته تاکنون، ۷۹ نفر از نیروهای امدادگر در حملات ارتش این رژیم به شهادت رسیده است.

روز ۲۸۲ طوفان‌الاقصی| افزایش آمار شهدای خان یونس به ۹۰ نفر

مهمترین تحولات روز ۲۸۳ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

********************************************************

 

شمار شهدای غزه به ۳۸ هزارو ۶۶۴ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۸ هزار و ۶۶۴ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۹ هزار و ۰۹۷ نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن ۸۰ نفر شهید و ۲۱۶ نفر دیگر هم مجروح شدند.

حمله صهیونیست‌ها به یک مدرسه دیگر در مرکز غزه

شبکه خبری المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی مدارس «ابو حلو» متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را در اردوگاه البریج در مرکز غزه که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند، که در نتیجه تعدادی از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

مقاومت فلسطین نظامیان اسرائیل را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی و خودروهای زرهی آن‌ها را در اردوگاه «یبنا» در جنوب رفح هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده است.

حمله موشکی حزب الله به پادگان برانیت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه‌ خود اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان «برانیت» با موشک هدف قرار داد و موشک مستقیما به هدف اصابت کرد.

شهادت ۳ فلسطینی در بمباران محله شجاعیه در شهر غزه

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح امروز دوشنبه گروهی از شهروندان فلسطینی را در خیابان المنصوره در محله شجاعیه در شهر غزه هدف قرار داد که طی آن سه فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

 

شکست مذاکرات دوحه درباره جنگ غزه با بهانه‌های بنی‌اسرائیلی

مذاکرات دوحه درحالی به پایان رسید که بهانه جویی و کارشکنی‌های نخست وزیر اسرائیل باعث ناکامی مذاکرات شد و علاوه بر ناخرسندی شرکت‌کنندگان حتی گزارش‌هایی درباره نارضایتی مذاکره‌کننده رژیم و اختلاف اش با نتانیاهو منتشر شد.

ساعاتی پس از بازگشت هیئت صهیونیست به تل آویو، حمله وحشیانه اسرائیل به اردوگاه المواصی در خان یونس مهر تائیدی بر پایان این مذاکرات بود.

کارشکنی‌های نخست وزیر جنگ طلب صهیونیست درحالی است که حماس از پیش شرط توقف بی قید و شرط عقب نشینی کرد و با ابتکار میانجی‌های قطری و مصری مقرر شد لفظ «آرامش پایدار» بجای «آتش بس» بکار رود، ولی بازهم نتانیاهو خواهان مجوز حمله در هر زمان است. 

 

هراس لیبرمن از قدرت روز افزون مقاومت

آویگدور لیبرمن وزیر خارجه و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در حالی که نتوانست وحشت خود را از افزایش قدرت مقاومت کتمان کند، اذعان کرد که نظامیان اسرائیل از کابوس رنج می برند، اقتصاد رژیم در حال فروپاشی است، دیپلماسی از بین رفته ، شمال فلسطین اشغالی در حال سوختن و ایران در حال مسلح شدن است.

 

کنعانی: غربی‌ها بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بی عملی کشورهای غربی در مسئله فلسطین تصریح کرد که آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی رژیم صهیونیستی، در کنار رژیم یادشده بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند.

 

حادثه دریایی در جنوب غربی الحدیده یمن

سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی در  جنوب غربی الحدیده یمن خبر داد. این سازمان اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در ۷۰ مایل دریایی در جنوب غربی الحدیده یمن دریافت کرده‌ است.

حملات توپخانه‌ای اشغالگران به مرکز نوار غزه

منابع خبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطق شمالی و شرقی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

شهادت ۷۹ امدادگر از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه

سازمان امداد و نجات غزه امروز اعلام کرد از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه جنگ از هفتم اکتبر گذشته تاکنون، ۷۹ نفر از نیروهای امدادگر در حملات ارتش این رژیم به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در جنایت هولناک دو روز پیش اشغالگران رژیم صهیونیستی در منطقه المواصی در خان یونس که طی آن بیش از ۹۰ نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر نیز زخمی شدند، ۳ نیروی امدادگر حین امدادرسانی به مجروحان و تلاش برای خارج کردن آن‌ها از زیر آوار هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات

منابع خبری از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق المغراقه و اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.

ادامه تظاهرات ضد صهیونیستی در مناطق مختلف جهان

منابع خبری از ادامه تظاهرات‌ها در مناطق مختلف جهان در حمایت از غزه و محکومیت جنگ و نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین خبر دادند.

در حال تکمیل…

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago