به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدعلی الفتپور با اعلام خبر رونمایی از سامانه سؤالات پرتکرار (FAQ) در شهرداری تهران اظهار کرد: هدف از راهاندازی سامانه سؤالات پرتکرار ارائه منبعی آسان و سریع به شهروندان برای پاسخ به سؤالاتشان در حوزه مدیریت شهری است.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، سامانه FAQ به رفع ابهامات شهروندان کمک میکند و راهی مناسب جهت دستیابی و ارتباط با مخاطبان است.
الفتپور با اشاره به دستهبندی و طبقهبندی سؤالات در حوزههای تخصصی اضافه کرد: سؤالات پرتکرار در حوزههای «خدمات شهری و محیط زیست»،«حمل و نقل و ترافیک»، «فنی و عمرانی»،«مالی و اقتصادی شهر»،«امور اجتماعی و فرهنگی»،«مدیریت بحران»، «برنامه¬ریزی و توسعه شهری»،«شهرسازی و معماری» و «حوزه شهردار» طبقهبندی شدهاند که هر کدام از آنها زیر موضوعات خاص خود را دارند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به بسترهای دسترسی به سامانه FAQ تصریح کرد: این سامانه در اپلیکیشنهای شهری از جمله شهرزاد جهت رفع ابهامات و نیازهای شهروندان و آشنایی بیشتر با مدیریت شهری تهران قابلیت دسترسی دارد.
/