Categories: سلامت

رییس ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار منصوب شد

به گزارش روز شنبه برگزیده های ایران از وبدا، در متن حکم بهرام عین اللهی آمده است:  خدمت گزاری و اعتلای علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر فرصتی مغتنم، نعمتی ارزشمند و تکلیفی مصرح است. در این راستا، با استناد به مفاد مندرج در «اساسنامه طرح شاهد» مصوب جلسه ۲۹۱ مورخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (تفویضی جلسه ۵۹۲ مورخ ۰۹/۰۸/۱۳۸۵ شورای مزبور) برای رسیدگی همه جانبه به مسایل فرهنگی و آموزشی عزیزان شاهد و ایثارگر و نیز با عنایت به دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر در عرصه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فوق برنامه، جنابعالی را به سمت «رییس ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار» منصوب می‌نمایم.

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال، همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه‌ها،  دانشکده‌های علوم پزشکی و نیز، بهره‌مندی از توانمندی سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد در برگزاری جشنواره در سه سطح دانشگاه‌ها،  دانشکده‌ها، مناطق آمایشی و کشوری، اهتمام نموده و موفق باشید.

همچنین  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر عباس شیراوژن را به عنوان جانشین رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: فضایل اخلاقی شاکله ارزشمند فرهنگ دینی و الهی در جامعه انسانی به شمار می‌رود زیرا توجه به این مهم زمینه ساز آرامش، انتقال فرهنگ و ایمنی بخش در برابر آسیب‌های اجتماعی می‌باشد، در همین راستا و با عنایت به توانمندی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به بند ۱ دستورالعمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان «جانشین رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می‌شوید.

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و صیانت از حقوق شهروندی در راستای شرح وظایف و مسئولیت‌های مندرج در دستورالعمل فوق الذکر موفق و مؤید باشید.

admin

Recent Posts

رئیس اقلیم کردستان عراق با قالیباف دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق در سفر به ایران با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و…

25 ثانیه ago

مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر وجود برخی موانع پیش…

1 دقیقه ago

اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود

رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بطور مسلم اجازه اینکه…

2 دقیقه ago

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۸؛هشدار هواشناسی به کشاورزان ۲۵ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان از آب‌گرفتگی، سیلاب،…

5 دقیقه ago

اختصاصی برگزیده های ایران/ کاهش تورم نقطه‌ای به ۳۴درصد در فروردین ۱۴۰۳

تورم نقطه به نقطه فروردین طبق جدیدترین برآورد بانک مرکزی حدود ۳۴درصد شده است، درحالی…

6 دقیقه ago

ماجراهای حضور ناشران کتاب دیجیتال در نمایشگاه

حضور ناشران کتاب دیجیتال در نمایشگاه کتاب تهران چند سالی است با اما و اگرهایی…

7 دقیقه ago