Categories: زنجان

ساخت یک هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران زنجانی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، علی کاظمی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه بنیاد شهید استان زنجان به اشتغال ایثار گران توجه جدی دارد، اظهار داشت: در این راستا یک هزار و ۲۵۰ شغل برای ایثار گران در استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: اشتغال فرزندان جانبازان ۲۵ درصد هم در دستور کار است و بر اساس آزمون می‌توانند از سهمیه استفاده کنند که در این رابطه از ۱۵۰ نفر سهمیه بند «ج» ۹۶ نفر قبول شدند.

وی در ارتباط با بحث مسکن ایثارگران هم گفت: از یک هزار و ۲۵۰ مورد سهمیه استان زنجان ۲۷۰ مورد محقق شده است که در این رابطه نیز استان وضعیت خوبی دارد.

در ادامه نیز فرمانده سپاه استان زنجان به خدمات ارائه شده توسط سپاه و بسیج در راستای برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات رایگان به تعداد ۳۰ هزار مورد، ترویج ازدواج آسان به تعداد ۳ هزار زوج، نامگذاری اماکن به نام شهدا هزار مورد، پخت نان و احسان غذا به نام شهدا ۳ میلیون و ۷۵۹ مورد، اهدا کتب قرآنی ۵۲ هزار جلد و دیدار با ۳۵۳۵ خانواده شهید بخشی از این اقدامات است.

سردار جهانبخش کرمی افزود: در راستای این کنگره اهدا جهیزیه به زوج ۲ هزار سری، اعطای تسهیلات اشتغال ۶۹ هزار مورد، توزیع ۱۵ هزار بسته در بین دانش‌آموزان، شهید پژوهی ۲ هزار مورد، اردوهای جهادی یک هزار و ۱۵۰ گروه، ۶۰۰ مورد آزادی زندانی، تهیه ۳ هزار و ۵۰۰ مورد المان شهدا، کاشت نهال ۴۷ هزار مورد و  توزیع ۶۵۰ هزار بسته بهداشتی انجام شده است.

وی یادآور شد: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس ۵۲۰ هزار سند، بهسازی مزار شهدا، برگزاری ۲ هزار و ۲۰۰ مورد یادواره شهدا، مسابقات علمی به تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ مورد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی، ساخت مسکن برای محرومان با نام شهدا ۵ هزار واحد، فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی به صورت گسترده و تهیه ۱۵ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیما از جمله اقداماتی است که در ارتباط با کنگره شهدا انجام شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-26 10:05:50

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

بازداشت داروفروش شیاد در فضای مجازی

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

8 ساعت ago

صادق زیبا کلام روانه زندان شد

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

8 ساعت ago

زیباکلام کجا دستگیر شد؟

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

8 ساعت ago

جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را…

8 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

8 ساعت ago

قیمت قبر در بهشت زهرا اعلام شد

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵…

8 ساعت ago