اجتماعی

سایه “بن‌بست” بر سر “شهرزاد”

سایه “بن‌بست” بر سر “شهرزاد”

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، چهاردهم تیرماه سال جاری علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در آیین آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی در بستر “سامانه شهرزاد” که همزمان با یکصد و سی و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بسیار خوبی است چراکه این برنامه جزء برنامه‌های بسیار بزرگ مدیریت شهری برای ارائه خدمت است، اظهار کرد: امروز برای بنده که توفیق افتتاح خدمات مختلف را دارم، کارکرد بالاتری دارد که بخشی از آن به همکاری دولت و شهرداری، بخشی دیگر توجه به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و بخش سوم به دقت در ایجاد عدالت و توسعه کرامت انسانی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه گوشت گوسفند هر کیلو ۳۱۹ هزار تومان است، تصریح کرد: گوشت موجود در بازار بیش از دو برابر این قیمت عرضه می‌شود. روزانه ۱۲۰ تن گوشت در میادین و فروشگاه‌های ما توزیع می‌شود و شهروندان در صف می‌ایستند تا گوشت تهیه کنند اما برخی می‌گویند کرامت انسانی آنها آسیب می‌بینند گوشت ۷۰۰ هزار تومانی می‌خرند. تلاش ما این است که سه میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار گوشت را در قالب سامانه شهرزاد با پیک برقی که پیش‌بینی شده، درب منزل دریافت کنند.

زاکانی با بیان اینکه با استاندار تبریز و شهردار اصفهان صحبت کردیم که این سامانه رایگان به آنها نیز ارائه شود، گفت: امروز منبع دست ماست و می‌گوییم سامانه را به یک‌هزار و ۴۰۰ شهر ارائه خواهیم داد. ما در تهران به کل کشور خدمت می‌کنیم.

به گزارش برگزیده های ایران، حال با گذشته چند هفته از آغاز به کار این سامانه و ثبت‌نام از خانواده‌ها جهت توزیع کالاهای اساسی در مقابل درب منازل، بسیاری از شهروندان نسبت به فعالیت این سامانه انتقاد کرده‌اند.

آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

این در حالی است که بسیاری از کاربران از عدم امکان ثبت‌نام درخواست خود در این سامانه گلایه کرده‌اند و برخی دیگر نیز عنوان داشته اند که علی‌رغم ثبت درخواست هنوز نتواسته‌اند کالاهای مورد نظر خود را دریافت کنند.

پول سفارشاتی که با مشکل مواجه شدند به شهروندان عودت داده می‌شود

مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به گلایه شهروندان در خصوص عدم تحویل گوشت گرم پس از درج سفارش گفت: این موارد به دلیل مواردی نظیر وجود اختلالاتی است که در سیستم ایجاد شده و یا اینکه آدرس‌ها به صورت نادرست برای تحویل مرسوله در سامانه ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که سفارشاتی با مشکل مواجه‌شده و یا به دلایلی مرجوع شوند، مبلغ واریز شده از سوی شهروندان به حساب آنها برگردانده خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا