Categories: سیاسی

سردار حاجی‌زاده: قدرت موشکی و پهپادی را ارتقا می‌دهیم

سردار حاجی‌زاده: قدرت موشکی و پهپادی را ارتقا می‌دهیم

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

سردار تنگسیری: دور شدن ۱۸۰مایلی ناوهواپیمابر آمریکایی از شناور سپاه/ سرعت شناورهای تندروی سپاه به ۹۰ تا ۱۱۰ گره دریایی رسید

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با مقطع کنونی گفت: یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛ اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به‌دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند.

وی افزود: امروز ابرقدرتها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آنها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز غرب به‌سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانانش به‌مثابه دوتیغه قیچی عمل می‌کنند و قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند؛ ازاین‌رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما امروز با تمامی امکانات و ظرفیت‌ها بسیج شده‌اند به ایران اسلامی ضربه بزنند؛ در این شرایط سپاه یار و مددکار دولت برابر هجمه‌های دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های آنان است.

سردار حاجی‌زاده با ابراز اینکه “باید با جهاد تبیین، جوانان و نسل امروز را با پیشرفت‌ها آشنا کنیم”، گفت: نیروی هوافضای سپاه آمادگی دارد کنار سایر نیروها، از سازمان بسیج مستضعفین حمایت کند؛ ما این امکان را داریم برای نشان دادن میزان پیشرفت‌ها در حوزه‌های دفاعی و هوافضا بخشی از تجهیزات را در اختیار بسیج قرار دهیم تا از این ظرفیت برای جهاد تبیین  بین جوانان و نوجوانان استفاده کند.

/+

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تصادف وحشتناک و خونین سمند و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار

تصادف وحشتناک سمند و پژو ۲۰۶sd در محور سلماس - خوی ۲ مصدوم و یک…

19 ساعت ago

تجدید چاپ اثری عاشورایی از سید مهدی شجاعی/چاپ بیست و هفتم “سقای آب و ادب” در بازار نشر

چاپ بیست و هفتم سقای آب و ادب اثر سید مهدی شجاعی در یکصد و…

19 ساعت ago

مشکل ۵۰ فیلم توقیفی رفع شده است

مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت که بیش از ۵۰ فیلم توقیفی یا…

19 ساعت ago

اسماعیل کاداره درگذشت

«اسماعیل کاداره»، غول ادبیات آلبانی درگذشت.

19 ساعت ago

بیش از ۲۰ هزار تماشاگر به تماشای آثار تماشاخانه ایران‌شهر نشستند

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی اردیبهشت و خرداد ماه‌ ۱۴۰۳…

19 ساعت ago

کنسرت نمایش سی‌صد کار تازه پورناظری با بازی محمدزاده، خیراندیش، رادان، افشاری اجرا شد

دومین شب از سی‌صد با حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر به پایان رسید و…

19 ساعت ago