Categories: سمنان

سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه و نوآورانه بود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در محفل خاطره گویی رزمندگان مدافع حرم به مناسبت روز جهانی مقاومت که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان و جمعی از رزمندگان مدافع حرم، دانشجویان و دانش‌آموزان در حسینیه شهدای مدافع حرم محلات سمنان برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مقاومت روزی است که ترامپ فاسد و جنایتکار، دست به جنایتی بزرگ زد و فرمانده جبهه مقاومت اسلامی را به شهادت رساند.

وی گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه و نوآورانه در دنیا بود، سردار دل‌ها، دفاع مقدس را پس از ۳۰ سال با یک مدال به روز شده نمایان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: حاج قاسم سلیمانی جبهه متحد اسلامی و جبهه مستضعفان عالم را تشکیل داد و همه ادیان و مذاهب را در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم ساماندهی کرد.

سلامی گفت: حاج قاسم یک مدل را در مواجهه با استکبار ترسیم کرد و با تمام پیچیدگی‌هایی که در منطقه داشت به دنیا ارائه داد.

وی ادامه داد: حاج قاسم فقط یک انقلابی نبود، یک سیاست‌مدار و دیپلمات بود. معادلات را خوب می‌شناخت و بهترین راه‌حل را ارائه می‌داد، او مرد میدان‌های سخت بود و در خط مقدم، تصمیمات واقعی را می‌گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: آنچه سردار سلیمانی را در چشم جهانیان و ملت بزرگ ما عزیز کرد تجربه گران‌مایه دفاع مقدس، ایمان، اخلاص و توکل به خدا، آرمان‌گرایی واقع‌بینی، پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌کارگیری دقیق تدابیر رهبری و ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر ایشان بود.

 سلامی افزود: مکتب حاج قاسم مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، مکتب حسین بن علی (ع)، مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی (ره)، امامت و هدایت ولایت امام خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: امروز مکتب حاج قاسم فقط متعلق به ایران نیست، امروز در اروپا، آسیا، آمریکا شمالی و جنوبی، قفقاز و کشورهای منطقه صحبت از این مرد بزرگ و مجاهدت‌های اوست و اکنون از الگو حاج قاسم و مجاهدت‌های بی‌نظیر او در اقصی نقاط دنیا استفاده می‌شود و مردم عزیز نباید هیچ‌گاه این مجاهدت بزرگ فی سبیل الله و یاران فداکارش را فراموش کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


admin

Recent Posts

مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با…

10 ساعت ago

ریشه های جنگ زاکانی و شورای شهر؛ ناکارآمدی،پنهانکاری، توهین و چیزهای دیگر

روز یکشنبه ابهامات مطرح‌شده در قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه…

10 ساعت ago

استخراج الماس از گل صدتومانی/ عکس

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید…

10 ساعت ago

بازدید نماینده ولی فقیه از پایگاه‌ امداد و نجات بین شهری سرعین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر…

10 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

10 ساعت ago