اجتماعی

سیل بی‌سابقه در ۱۰۰ سال گذشته؛ «عجله ما برای آواربرداری این است که مردم محلی بتوانند رأی بدهند»

سیل بی‌سابقه در ۱۰۰ سال گذشته؛ «عجله ما برای آواربرداری این است که مردم محلی بتوانند رأی بدهند»

به گزارش برگزیده از ایرنا، محمدحسن نامی با بیان اینکه هنوز مطمئن نیستیم که ۲ نفر در این سیل مفقود شده باشند، گفت: باید میزان زیادی از سنگ برداشته شود تا در این زمینه اطمینان یابیم.

نامی با بیان اینکه به گفته شهروندان این سیل در ۱۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، گفت: جاده فیروزکوه تا ۳ ساعت دیگر باز می‌شود، اما باز بودن جاده دلیل بر تردد خودروها نیست چراکه تعداد زیادی از ماشین‌های مهندسی در حال آواربرداری هستند.

وی تاکید کرد: جغرافیای جاده گنجایش تردد ۱۵ دستگاه برای عملیات دارد و این آوار نباید در رودخانه ریخته شود و به مناطقی خارج از منطقه انتقال داده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: آواربرداری ۳ روز طول می‌کشد. عجله ما برای آواربرداری این است که مردم محلی بتوانند رأی بدهند، اما مسافران دیگر استان‌ها حق تردد نخواهند داشت.

وی از رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند، خواست از این محور سفر نکنند و افزود: تردد خودروها موجب ترافیک سنگین و مشکلات زیاد برای مردم منطقه می‌شود.

نامی با بیان اینکه به دلیل سیلاب برق ۵۰ روستا و منطقه قطع شده بود که به زودی وصل می‌شود، افزود: پلیس راه نیز دستور دارد که تا پایان روز جمعه ۸ تیر از تردد خودروها جلوگیری کند.

۲۳۳۲۳۳

حتما بخوانید : رای بدهیم یا ندهیم؟ 

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا