Categories: فرهنگ و هنر

شهره سلطانی بعد ازهشت سال در تئاتر کارگردانی می‌کند

شهره سلطانی بعد ازهشت سال در تئاتر کارگردانی می‌کند

– اخبار فرهنگی –

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران، «من و گربه‌ی پری» عنوان یکی از تازه ترین نمایش هایی است که شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی روی صحنه خواهد رفت.
شهره سلطانی طی سال‌های گذشته علاوه بر بازی در آثار نمایشی متعدد، به عنوان کارگردان نیز در حوزه تئاتر فعالیت هایی داشته که تازه ترین این تجربه ها مربوط به کارگردانی نمایش «پینوکیا – سال ۱۳۹۴» در تالار استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر و«شعبده و طلسم – ۱۳۷۶» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر است.

نمایش «من و گربه‌ی پری» ازجمله آثار جدید شهره سلطانی درعرصه کارگردانی تئاتر است که به گفته او قرار است در قالب یک روایت متفاوت و کمتر پرداخته شده در تئاتر پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

اجرای شهره سلطانی متوقف شد

 

شهره سلطانی از جمله بازیگران فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که طی سال های اخیر بازی در چندین اثر نمایشی مختلف به کارگردانی هنرمندان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون را از سرگذرانده است.

این هنرمند همچنین طی سال های گذشته دردو دوره برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به دریافت جایزه بازیگری برتر برای بازی در نمایش های «مردنیک»، «روز ازنو» و «معرکه در معرکه» شده است.

«معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «سوگ مضحکه آدم» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «ت مثل تئاتر» به کارگردانی رضا فیاضی، «درج مشکین» به کارگردانی شارمین میمندی نژاد، «قطار ارواح » به کارگردانی رضا کرم رضایی، «نقل قول عاشقان» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «روزازنو» به کارگردانی منیژه محامدی، «آخرین قهرمانان زمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، «مساله ای نیست» به کارگردانی منیژه محامدی، «پستوخانه» به کارگردانی حمید امجد، «باغ شب نمای ما» به کارگردانی هادی مرزبان، «دایره بسته» به کارگردانی منیژه محامدی، «از دست رفته» به کارگردانی فرهاد اصلانی، «بوی خواب» به کارگردانی سهراب سلیمی، «هشتمین خوان» به کارگردانی آروند دشت آرای، «روسمرسهلم» به کارگردانی محمودرضا رحیمی، «مرد نیک» به کارگردانی امیر دژاکام، «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی علیرضا نادری و تعدادی دیگر بخشی از تجربه های بازیگری سلطانی درعرصه تئاتر است.

تاریخ، مکان، تاریخ شروع و عوامل اجرایی نمایش «من و گربه‌ی پری» به کارگردانی شهره سلطانی طی روزهای آینده اعلام می شود.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago