Categories: اجتماعی

شهید رئیسی الگوی کرامت برای “آبادیران” بود

شهید رئیسی الگوی کرامت برای “آبادیران” بود

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ دومین دوره نمایشگاه آبادیران در محل مصلای تهران با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سید احمد عبودتیان؛ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و حاج حسین یکتا؛ عضو شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار برگزار شد.

سید احمد عبودتیان؛ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت اظهار کرد: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی مردی بود که به این باور رسید که برای آبادی ایران باید نیت خدایی داشت و برای خدا کار کرد. نیت خالصانه اولین رمز شهید رئیسی برای آبادایران بود.

وی گفت: شهید رئیسی مردی بود که برای یک کاری عزم جهاد می‌کرد و کسی که عزم می‌کند تعطیلی نمی‌شناسد ما در اسلام استراحت داریم اما تعطیلی نداریم.

عبودتیان گفت: رئیس جمهور شهید مردی بود که معتقد بود آبادانی ایران در عمل جهادی است و معتقد بود این کار با نیروهای جهادی در میدان صورت می‌گیرد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی معتقد بود میدان باید در اختیار نیروهای جهادی باشد و به همین دلیل مشکل آب بسیاری از روستاهای ایران حل شده و بیش از نیمی از استان‌هایی که مسئله آب داشتند تا سال آینده مشکل آنها حل خواهد شد.

وی گفت: شهید رئیسی الگوی کرامت برای آبادیران بود. امروز ۴۵ مجموعه حاکمیتی کنار یکدیگر جمع شدند که این به خاطر اخلاص در این کار است.

عبودتیان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مردی بود که مسئله وی آبادی تمام ایران بود و ما به هر سفر استانی که می‌رفتیم از ما می‌پرسید که محروم‌ترین نقطه آن شهرستان کجاست؟

وی ادامه داد: سید ابراهیم رئیسی کاری کرد که پسوند شهید پشت عنوان رئیس جمهور قرار بگیرد. زمانی که کارهای امروز را با کارهای گذشته مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کارهای امروز با قید برکت و جهادی انجام شده است.

عبودتیان تصریح کرد: با همکاری دکتر دهقانی عزیز اسباب بازگشت ۲۷۰۰ نقطه به کشور ایجاد شده است و همچنین تعداد شرکت‌های دانش بنیان ۳ برابر شده است که همه این‌ها مرهون میدان دادن به جوانان است.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تصادف وحشتناک و خونین سمند و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار

تصادف وحشتناک سمند و پژو ۲۰۶sd در محور سلماس - خوی ۲ مصدوم و یک…

20 ساعت ago

تجدید چاپ اثری عاشورایی از سید مهدی شجاعی/چاپ بیست و هفتم “سقای آب و ادب” در بازار نشر

چاپ بیست و هفتم سقای آب و ادب اثر سید مهدی شجاعی در یکصد و…

20 ساعت ago

مشکل ۵۰ فیلم توقیفی رفع شده است

مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت که بیش از ۵۰ فیلم توقیفی یا…

20 ساعت ago

اسماعیل کاداره درگذشت

«اسماعیل کاداره»، غول ادبیات آلبانی درگذشت.

20 ساعت ago

بیش از ۲۰ هزار تماشاگر به تماشای آثار تماشاخانه ایران‌شهر نشستند

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی اردیبهشت و خرداد ماه‌ ۱۴۰۳…

20 ساعت ago

کنسرت نمایش سی‌صد کار تازه پورناظری با بازی محمدزاده، خیراندیش، رادان، افشاری اجرا شد

دومین شب از سی‌صد با حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر به پایان رسید و…

20 ساعت ago