Categories: فرهنگ و هنر

عصبانیت سایت جبهه پایداری از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با همایون شجریان

عصبانیت سایت جبهه پایداری از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با همایون شجریان

این سایت نوشت: عادل فردوسی‌پور که همیشه در صدر حواشی ورزش ایران قرار داشت، این روزها مجبور است تا دست‌به‌دامن هر سلبریتی بشود تا با حضور در برنامه فوتبال ۳۶۰، مرهمی بر غم فراموش‌شدن او باشد.

او که پیش‌تر در فروردین‌ماه سال جاری و در جریان مصاحبه با علیرضا جهان‌بخش به تفتیش عقاید و بازجویی از او پرداخته بود، حالا سعی می‌کند سلبریتی‌های مشهور در هر حوزه را به برنامه خود بیاورد و از آنها به‌عنوان وسیله‌ای برای احیای شهرت خود استفاده کند و البته در این مسیر تفاوت ندارد آن فرد ارتباطی به فوتبال داشته باشد یا نه!

۳۱ مردادماه، پژمان جمشیدی مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود و حالا پس از گذشت بیش از یک‌ماهه، تهیه‌کننده فوتبال ۳۶۰، از مصاحبه خود با همایون شجریان رونمایی کرده است. انتخابی که حتی صدای مخاطبین این برنامه را هم درآورد و یکی از مخاطبین در بخش نظرات نوشته است: «والا نمی دونم چی بگم این برنامه ورزشی یا خوانندگی؟ این برنامه ورزشی هست نه اینکه بری با دوستاتون جمع بشید و برنامه بسازید که چی الان شجریان به کدوم رشته ورزشی ربط داره نکنه خوانندگی هم ورزشه و ما نمیدونیم؟»

انتخاب شجریان برای مصاحبه هرچند شاید در نگاه اول بسیار عجیب باشد؛ اما پرده از حقیقتی تلخ برداشته است. عادل فردوسی‌پور که گمان می‌کرد با بازگشت به عرصه برنامه‌سازی برای فوتبال ایران، گوی سبقت را از برنامه فوتبال برتر خواهد دزدید، حالا با آمار نصب ۵۰۰ هزارنفری اپلیکیشن پس از دو سال و بازخوردهای اندک در فضای مجازی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اتفاقی که باعث شده است عادل فردوسی‌پور یک روز در قامت یک بازجو، کاپیتان تیم ملی را روبه‌روی خود بنشاند و روز دیگر یک چهره هنری را به برنامه خود دعوت کند تا شاید آمار مخاطبین برنامه کمی افزایش پیدا کند.

حالا و پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال ۳۶۰ دیگر هیچ‌چیز از عادل فردوسی‌پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.

۲۳۳۰۲

برگزیده های ایران

admin

Recent Posts

سه کشته بر اثر آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در این شهر

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خرمشهر، سه کشته برجای گذاشت.

10 ساعت ago

آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی

درخواست فرجام خواهی وکلای توماج صالحی در دیوانعالی کشور به ثبت رسید.

10 ساعت ago

کارت‌های ورود به جلسه امتحانات نهایی منتشر شد

کارت‌های ورود به جلسه امتحانات نهایی در سامانه‌ وزارت آموزش و پرورش بارگذاری شد.

10 ساعت ago

سیل مشهد| اولین عکس از دو کودک که سیل جان آن‌ها را گرفت

عکس های مشکلات و بنیامین، کودکانی که در سیل دیروز مشهد فوت کردند.

10 ساعت ago

هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های شمالی هشدار نارنجی صادر کرد.

10 ساعت ago

تهرانی‌ها! از این خیابان‌ها فردا به هیچ‌وجه تردد نکنید!

تمهیدات ترافیکی جشن میلاد امام رضا (ع) در پایتخت اعلام شد.

10 ساعت ago