Categories: فرهنگ و هنر

عضو خلیفه‌گری ارامنه: بیداری ملت‌ها “یهودی‌ستیزی” نیست

عضو خلیفه‌گری ارامنه: بیداری ملت‌ها “یهودی‌ستیزی” نیست

– اخبار فرهنگی –

گریگوریس نرسیسیان؛ مشاور مذهبی روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره رویدادهای غزه و آنچه که رژیم خبیث صهیونیستی در این منطقه رقم می‌زند،‌ گفت: از همان زمانی که مسائل غزه آغاز شد، ارامنه تهران به رهبری اسقف اعظم، بیانیه‌هایی را صادر کردند و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

وی افزود: به طور حتم تمام رفتارهای وحشیانه‌ای که علیه انسانیت صورت می‌گیرد، محکوم است و ربطی ندارد نسبت به چه ملتی صورت بگیرد؛ هر کجا که عدالت زیر پا گذاشته شود و حقوق حقه‌ یک ملت را تضییع کنند، این وظیفه تمام مردم دنیاست که از مظلومان حمایت کند.

گریگوریس نرسیسیان با ابراز همدردی ملت ارامنه با فلسطینیان تصریح کرد: ملت ارمنی خودش را همدرد ملت فلسطین می‌داند. من از همان زمانی که خودم را شناختم، در مجلات ارمنی، صحبت از مسئله‌ فلسطین بود. خود ملت ارامنه توسط حکومت عثمانی سرزمین‌های آباء و اجدای خود را از دست دادند و همچنین در همین اواخر مردم قره‌باغ کوهستانی مورد قتل عام قرار گرفتند و از سرزمین خود به زور اخراج شدند. قتل عامی که در سال ۱۹۱۵ توسط عثمانی صورت گرفت، این بار توسط حکومت آذربایجان صورت گرفت؛ در نتیجه ما در اینجا می‌بینیم ارامنه به صورت کامل همدرد ملت فلسطین هستند.

مشاور مذهبی روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه تهران افزود: همین الان متأسفانه حکومت صهیونیستی سعی می‌کند پایگاه‌های نظامی خود را در قره‌باغ قرار دهد تا حملات خود را علیه ایران آغاز کند و این امری است که ارامنه آن را محکوم می‌کنند؛ ما این باور را داریم که ایران، سرزمین آباء و اجدادی ماست و همیشه هم در طی تاریخ، سعی کردند تمام امکانات خودشان را برای حفظ تمامیت ارضی سرزمینمان ایران استفاده کنند. شاهد بر این واقعیت، شرکت در جنگ تحمیلی بوده که در حدود ۱۲۰ شهید و چندین جانباز و آزاده نثار انقلاب کرده‌اند؛ در نتیجه ارامنه به طور حتم مخالف سیاست‌های حکومت غاصب صهیونیستی هستند.

توحش صهیونیست‌ها ریشه در تحریف تورات دارد / مظلوم‌نمایی، یکی از ارکان برنامه صهیونیسم

وی درباره نسبت دادن بیداری ملت‌ها به یهودی‌ستیزی گفت: بیداری ملت‌ها یهودی‌ستیزی نیست. آنها که به این دروغ دامن می‌زنند، در پی حربه‌ای برای سیاست مظلوم‌نمایی یهودیان صهیونیست هستند لذا آنچه علیه مردم فلسطین رخ می‌دهد، چیزی جز قتل‌عام نیست.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیست

انتهای‌پیام/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago