Categories: زنجان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، جلسه انتخاب شهردار زنجان بعد از مدت‌ها کشمکش بین اعضای شورای اسلامی شهر زنجان امروز برگزار و شهردار زنجان را انتخاب کردند.

علیرضا فیروزفر که در حال حاضر رئیس دانشگاه آزاد زنجان هم هست با ۹ رای اعضای شورا که هشت رای به صورت حضوری و یک رای به صورت آنلاین اعلام شد به سمت شهرداری زنجان انتخاب شد.

منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار اظهار کرد: از اینکه همه شهروندان پیگیر این بودند که شهردار مشکلات مردم را بفهمد و آنها را حل کند، تشکر می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تلاش شورا هم بر این بوده است که مردم مشکلی نداشته باشند و به آن چشم‌انداز برسیم، بیان کرد: تلاش ما این بود فردی انتخاب شود که تلاش جهادی کند و مشکلات همه شهروندان را حل کند.
وی با بیان اینکه تلاش ما بر این خواهد بود که شهردار از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و هدف‌های بلند و میان مدت حاصل شود، گفت: تلاش ما این بوده که رضایت شهروندان حاصل شود.
مرادلو با بیان اینکه طبق فراخوان به همه افرادی که عاشق خدمت بودند فرصت داده شد که در این وادی باشند، گفت: الحق و الانصاف سرپرست شهرداری هم در این مدت فعالیت خوبی داشت، هرچند که گره‌هایی بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه از همه افرادی که دوست داشتند، شهر بهترین باشد، تقدیر می‌کنیم، افزود: اما باید بدانیم که پشتوانه اصلی شهردار و شورا مردم هستند، مردم به ما رای دادند که شهردار را با استقلال انتخاب کنیم.
وی با اشاره به اینکه هیچ عزیزی در شورا منفعتی نخواهد داشت، افزود: امیدواریم شهردار منتخب بهترین عملکرد را در خدمت به مردم داشته باشد.
مرادلو با اشاره به اینکه تاکید ما بر این بوده است که شهردار منتخب به مناطق محروم و منابع پایدار توجه ویژه کند، گفت: علاوه بر این شهردار منتخب باید به سکونتگاه‌های غیررسمی هم توجه کند.

جلسه انتخاب شهردار زنجان ابتدا در غیاب دو عضو شورا حاج کاظم مجتهدی و حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی برگزار شد و سپس حاج کاظم مجتهدی در جلسه حضور پیدا کرد و یکی از اعضا رای خود را آنلاین اعلام کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق


 2021-12-19 02:06:01

admin

Recent Posts

بازداشت داروفروش شیاد در فضای مجازی

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

15 ساعت ago

صادق زیبا کلام روانه زندان شد

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

16 ساعت ago

زیباکلام کجا دستگیر شد؟

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

16 ساعت ago

جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را…

16 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

16 ساعت ago

قیمت قبر در بهشت زهرا اعلام شد

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵…

16 ساعت ago