Categories: اصفهان

فتنه بزرگ آمریکایی در ۹ دی دفن شد+ جزئیات اجتماع مردمی ۹ دی در اصفهان

محمد علی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان در خصوص اهمیت روز نهم دی ماه اظهار داشت: ۹ دی به عنوان یک روز سرنوشت‌ساز برای انقلاب اسلامی بود؛ فتنه بزرگ آمریکایی در سال ۸۸ در این روز توسط مردم دفن شد، طراحی‌های چندساله دشمن برای ضربه به جمهوری اسلامی در فتنه ۸۸ تجلی پیدا کرد و مشت محکم مردم نیز در روز ۹ دی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ صرفا مربوط به انتخابات نبود بیان داشت: همینطور حماسه مردم در ۹دی نیز صرفا مربوط به آن روز نبود، فتنه‌گران گناه‌های نابخشودنی از جمله فراهم سازی بستر ورود ایادی بیگانه در کشور در آن سال مرتکب شدند، دیدیم که افرادی با تکیه بر نام امام(ره) در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفتند و به فتنه‌گران پیوستند.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ باعث امیدواری دشمن و باز شدن راه برای فتنه‌های بعدی شد که مردودی برخی از خواص که سابقه یاری امام(ره) و لقب یار امام(ره) را به دوش می‌کشیدند شد و در عوض نقش رهبری حکیمانه رهبر انقلاب در حفظ راه و اندیشه امام را به رخ کشید و راهبردهای رسانه‌ای دشمن را برای مردم بر ملا کرد.

۹ دی را نمی‌توان جدا از ۱۳ دی دانست

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: پس از سال ۹۸ روز حماسه ملی با شهادت سردار سلیمانی که مظهر ولایت‌مداری و بصیرت بود گره خورد، شما ببینید توصیه‌های حاج قاسم در وصیت‌نامه ایشان نشانگر بصیرت ایشان است، شایسته‌ترین فرد برای گرفتن لقب بصیر حاج قاسم است لذا نمی‌شود ۹ دی را از ۱۳دی جدا دانست، باید برنامه‌های این دو روز را در قالب یک بسته طراحی کرد.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم که اتفاقات فتنه ۸۸ را برای جوانان امروز تبیین کنیم و گناه‌های نابخشودنی سران فتنه را متذکر شویم و البته شهادت حاج قاسم نیز باید تبیین شود که چرا دشمن به دنبال قتل ایشان بود و اینکه چرا حاج قاسم عاشق شهادت بود.

احمدی با اشاره اقدامات خوب شهرداری خبر داد: شعار محوری ۹ دی امسال، یوم‌الله ۹ دی تجلی اراده ملی و رمز عبور از فتنه است، باید به صورت منسجم کاری کنیم که این روز به فراموشی سپرده نشود و به خوبی بزرگداشت این یوم الله در اصفهان نیز اتفاق افتد، اقدامات لازم جهت تسهیل رفت و آمد مردم از تمام مناطق به محل برگزاری مراسم ۹ دی انجام شود.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی جهت تشییع شهدا در روز ۱۶ دی ماه در اصفهان، افزود: موکب‌ها و هیئت‌ها در مسیر تشییع شهدا از روز های قبل مستقر بشوند و اطلاع‌رسانی‌ها به منظور جلوگیری از ترافیک و معطلی مردم هم انجام شود.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

5 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

5 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

5 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

5 ساعت ago