Categories: فارس

مدیرکل اطلاعات فارس: بسیجیان پیشروان بیانیه گام دوم انقلاب هستند

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، در متن پیام مدیرکل اطلاعات استان فارس به مناسبت هفته بسیج آمده است: «اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در فرد فرد مردم میهن اسلامی ریشه دوانید و به فرهنگی فراگیر و جهان شمول تبدیل شده است.

بسیج تندیس پایداری و رمز مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی‌اند که به دور از وسوسه‌های دنیا در سایه ایمان و عمل صالح جامه عمل بر تن نهاده و در صف مجاهدان فی سبیل‌الله قرار گرفته‌اند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافته‌اند.

این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سرزندگی سال‌های آغازین شکل‌گیری با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و منشا اثرات مفید و موثر هستند.

بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین نموده است.

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده‌اند تا اینچنین در محضر خداوند متعال، امام خمینی(ره) و مردم ولایتمدار ایران سربلند و شایسته تحسین باشند.

امروز بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی است که در تحقق رسالت‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با حضور در همه صحنه‌‌های انقلاب اسلامی از دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت‌زدایی تا فرهنگ و تمدن‌سازی، پیشرفت‌های علمی و امروزه تعامل با نظام سلامت جامعه افتخارات و دستاوردهای قابل توجهی را در راستای خودکفایی به نمایش گذاشته است.

تفکر و مدیریت جهادی هرجا وارد شده راه را برای حل مشکلات کشور گشوده و افتخار و اقتدارآفرین بوده است. سردار سلیمانی برآمده از مکتب بسیج است که فرهنگ فداکاری و ایثار را متعالی کرد. او به این باور بود که بسیج برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و نمونه عالی درک معنوی و غیرت مردمان یک سرزمین برای حرکت در مسیر آرمان‌هایشان است.

بسیج ریشه در خاک ایران اسلامی و سر در آسمان شکوه و عزت دارد و امروز بسیجیان به عنوان پیشروان بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه‌های سازندگی و عمران، فرهنگ و تمدن‌سازی و علم و فناوری حاضر هستند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام گذاشته است بدون شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیجیان بوده و اقدامات و نقش ارزشمند و تاثیرگذار این نیروی با صلابت را در حفظ و اقتدار ایران اسلامی ارج می‌نهند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) بر خود فرض می‌دانند فرارسیدن هفته بسیج را به فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای، بسیجیان جان بر کف استان فارس و به‌ویژه ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و آزادگان تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون و سربلندی دلاورمردان بسیجی و پاک‌باختگان عرصه ایثار در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارند.»

انتهای پیام/م


admin

Recent Posts

جزییات گروگانگیری یک زن و دخترش در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در…

11 ساعت ago

گرمای بی‌سابقه تمدید شد

جهان رکوردهای گرما را برای یازدهمین ماه متوالی تمدید کرد.

11 ساعت ago

تداوم کیفیت هوای «قابل قبول» در پایتخت

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۵۵ و…

11 ساعت ago

معلمان آزاد با این شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه فعالیت…

11 ساعت ago

تهران قدیم | حمل و نقل عمومی در تهران ۱۰۰ سال قبل این شکلی بود/ عکس

در میان قاجاریان، ناصرالدین‌شاه بیشتر از کالسکه استفاده می‌کرد. درشکه چون حدود ٤ نفر گنجایش…

11 ساعت ago

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در هفته آینده/ تداوم بارندگی در این استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در مناطقی از خراسان شمالی،…

11 ساعت ago