Categories: اخبار ورزشی

مردم هم علیه سازمان لیگ فوتبال/ تبلیغات محطیلی ترند اول توئیتر شد+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، طی روزهای اخیر بحث درخواست باشگاه استقلال از سازمان لیگ برای گرفتن تبلیغات محیطی لیگ برتر به سوژه اصلی رسانه های جمعی تبدیل شده است.

بعد از این ماجرا، تعدادی از باشگاه ها هم خواستار تبلیغات محیطی برای خود شدند و این موضوع در صفحات مجازی هم بازتاب گسترده ای پیدا کرده است.

حالا با گذشت چند روز از این اتفاقات، «تبلیغات محیطی حق ماست» به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شده و حمایت مردمی گسترده ای را کسب کرده است.

ناتوانی سازمان لیگ در جذب تبلیغات محیطی و ضرر میلیاردی و هنگفت باشگاه های لیگ برتری باعث شده تا مطالبه ای جدی در این باره ایجاد شود و مردم نیز خواستار واگذاری این موضوع به باشگاه ها شوند.

انتهای پیام/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

راهنمای حرفه‌ای برای رزرو بلیط در فصل‌های شلوغ سفر

سفر می‌تواند تاثیرات مثبتی بر کاهش استرس و فشارهای روانی داشته باشد، روابط اجتماعی را…

3 هفته ago

بهترین زمان برای سفر به شهرهای جنوبی کشور!

جنوب ایران، با زیبایی‌های منحصربه‌فردش، همیشه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان علاقه‌مندان به…

1 ماه ago

چرا گیربکس چینی؟ بررسی مزایا و معایب نسبت به برندهای دیگر

گیربکس‌های چینی به دلیل قیمت پایین، دسترسی آسان و تنوع بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند…

2 ماه ago

لیستی از هتل های محبوب سنگاپور از نگاه بوکینگ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سنگاپور جزو کشور هایی می‌ باشد که با…

3 ماه ago

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

3 ماه ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

3 ماه ago