Categories: اصفهان

مسببان وضع موجود نباید مسؤولت بگیرند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از فریدون‌شهر، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام‌جمعه فریدون‌شهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فریدون‌شهر با اشاره به سالگرد رحلت علامه مصباح، اظهار کرد: علامه مصباح سردار جبهه دین بود و که اگر پاسدار هم می‌شد به مانند سردار سلیمانی می‌شد چون زحمات زیادی برای حفظ انقلاب کشید، مقام معظم رهبری در وصف وی گفتند ایشان خلا بزرگانی از جمله علامه طباطبایی و آیت الله مطهری را پرکرده است.

وی افزود: با مطالعه آثار علامه مصباح در وصف سردار سلیمانی می‌توان تعبیری را به کار برد که حضرت علی پس از شنیدن خبر شهادت مالک اشتر گفتند، وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را به مقام معظم رهبری می‌دهند، فرمودند «سردار شهید ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ درس‌آموز، با این چشم نگاه کنیم آن وقت اهمّیت این قضیه روشن خواهد شد.»

شامحمدی افزود: برای شناخت عظمت سردار سلیمانی باید قاتل و محل شهادتش را نگاه کرد چون شخصیتی بود که استکبار جهانی دستور ترورش را می‌دهد.

امام‌جمعه فریدون‌شهر با اشاره به اخراج آمریکایی‌ها از عراق طبق مصوبه مجلس عراق، گفت: خروج آن‌ها از عراق به برکت خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بود چون هیچ کس نمی‌توانست این اتفاق را در مجلس رقم بزند.

شامحمدی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص  دخالت برخی نمایندگان در انتصابات فرمانداران، گفت: اعمال نفوذ از جانب نمایندگان برای تعیین فرمانداران امری غیرقانونی و خلاف فرمان صریح مقام معظم رهبری است، در برخی شهرها ائمه جمعه به این موضوع اعتراض کردند لذا مردم دقت و کنترل کنند که کسی بیرون از دولت در انتصابات دخالت نکند.

وی با بیان اینکه طبق صحبت رئیس جمهور مسببان وضع موجود نباید مسؤولت بگیرند، گفت: از استاندار می‌خواهیم تا وضعیت فرمانداران از جمله شهرستان فریدونشهر را سریع‌تر تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱


admin

Recent Posts

واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: قیمت خرید زباله خشک در نوماند توسط…

26 ثانیه ago

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین…

44 ثانیه ago

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را…

1 دقیقه ago

ویترین برگزیده های ایران شماره ۶۵۶/ زنگزور بایگانی شد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی ارمنستان به خبرنگار تسنیم گفت که جمهوری آذربایجان با فشار ایران…

2 دقیقه ago

رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز…

3 دقیقه ago

اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به…

3 دقیقه ago