Categories: کردستان

مسوولی که نمی‌تواند کار کند نباید در راس باشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در نشست با جمعی از اساتید و دانشجویان استان کردستان در سنندج با تسلیت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی در جهان آنقدر برجسته است که دشمن حتی بعد از به شهادت رساندن، از این شهید عزیز و مکتب او در هراس است.

وی افزود: روزی خواهد رسید که آیندگان بهتر از حال ما پی به رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی خواهند برد چرا که تاریخ مقاومت، ایستادگی و درس چگونه زیستن این شهید والامقام را در خود ثبت و ضبط کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: عملگرایی انقلابی ما اتوبوسی آمدن و اتوبوسی رفتن نیست بلکه انقلابی آمدن، انقلابی‌ماندن و انقلابی عمل کردن باید در مرام ما باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیر و مسوولی که نمی‌تواند کاری انجام دهد نباید در راس باشد.

وی افزود: مسئولین دانشگاه‌ها در مقابل دانشجویان وظایف خطیری برعهد دارند و باید چه در بحث علمی و چه در بحث فرهنگی تربیت‌کننده نسلی ماندگار باشند چرا که دانشجویان سازندگان فردای این انقلاب و جامعه آن هستند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: عمق‌بخشی انقلاب و دولت اسلامی در کشور موفق بوده است و ترسیم نقشه راه و جذب اساتید انقلابی یکی از وظایف بسیجیان عزیز در دانشگاه‌ها است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان این‌که در شرایط امروز دانشگاه و دانشجو باید به بازسازی هویت اجتماعی خود بپردازند، خاطرنشان کرد: دانشگاه و دانشجو باید به‌عنوان یک گروه شاخص و مرجع تلاش کنند تا جامعه را با تدبیر و امید و با ابزار علم و دانش در چارچوب اخلاق و عمل به پیش ببرند و نشان دهند که انقلاب و هویت اسلامی ما می‌تواند الگوی خوب و مطمئنی برای جهان امروز که مرزهای دانش را در نوردیده، باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها باید در اختیار نظام و انقلاب باشد اظهار داشت: دانشجویان و جوانان باید توان جریان‌سازی و دفاع از دستاوردهای آن را داشته باشند و تمام تلاش خود را برای پیشرفت نظام به کار بگیرند چراکه پیشرفت نظام  پیشرفت هر شخصی در جامعه است.

سردار حسینی با یادآوری وظیفه دانشجویان در قبال جامعه، اظهار داشت: دانشجو آینده‌ساز است و مدیریت کشور در ابعاد گوناگون به دست دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها انجام می‌شود بنابراین دانشجویان باید متناسب با این مسئولیت بزرگ آمادگی کسب کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: جوانان و نخبگان ما با حضور در فضای مجازی باید سکان‌دار جنگ روانی دشمن باشند تا آنان نتواند فرهنگ و اصالت ما را از ما بگیرند.

سردار حسینی در پایان افزود: بزرگترین سرمایه انقلاب سرمایه اجتماعی و مردم است و از مسئولان دانشگاهی انتظار می‌رود در راستای تربیت نسلی ارزشمند مسوول باشند و حتی‌الامکان از ظرفیت‌های علمی آنان استفاده کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ع


admin

Recent Posts

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد.

24 دقیقه ago

دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دوچرخه‌هایی…

25 دقیقه ago

توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان

وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان گفت: رای…

26 دقیقه ago

احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت ۲۲ هزار…

26 دقیقه ago

آزادی مشروط در انتظار “بابک زنجانی”؟

وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل…

27 دقیقه ago

دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه…

27 دقیقه ago