Categories: اصفهان

مقاومت تنها راه عزت و آزادگی است/ تلاش آمریکایی‌ها برای نفوذ در کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در جمع کارکنان سپاه با اشاره به خیزش استکبارستیزانه ایران قبل از انقلاب به رهبری امام راحل در مقابله با کاپیتولاسیون، تبعید امام توسط رژیم شاهنشاهی برای فرونشاندن مردم در سیزدهم آبان ماه ۱۳۴۳ را نقطه عطف نهضت مردم ایران در مقابله با  استکبار و استعمار دانست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: شناخت دقیق امام (ره) و روشنگری‌های ایشان راه نفوذ و وابستگی به سیاست‌های خارجی و اعمال نفوذ در نهضت را بست و با پاسخشان به یاوه‌گویی‌های رژیم موجب خنثی کردن دسیسه‌ها و دفاع از کیان اسلام گردید.

وی به یوم الله بودن ۱۳ آبان و دیگر نقاط عطف و کلیدی این روز اشاره نمود و گفت: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است.

صادقی گفت: ۱۴ سال بعد از تبعید امام، یعنی در سال ۱۳۵۷ در همین روز فرزندان امام شامل صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف پایه‌های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله‌های مأموران شاه به خاک و خون غلطیدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: تسخیر لانه جاسوسی در سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ از دیگر حرکت‌های عظیم و بزرگ فرزندان دلیر امت در راستای رشد، تکامل و استحکام انقلاب بود که امام عظیم‌الشأن آن را به حق انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.

وی با بیان اینکه قیام مردم در دفاع از شرافت و هویت اسلامی بر تارک مبارزات ضد استکباری جهان درخشید و چراغ راه دیگر مظلومین و آزادی‌خواهان در سراسر عالم شد، افزود: به واسطه تسخیر لانه جاسوسی بت و هیمنه پوشالی آمریکا در جهان فرو ریخت و کلام گوهربار امام راحل که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند عینیت یافت و این حرکت سر آغازی بود برای شکست‌ها و فرو ریختن هیبت پوشالی استکبار به سردمداری آمریکا در پیش چشم جهانیان.

صادقی در ادامه گریزی به ماجرای ایران گیت در ۱۳ آبان ۱۳۶۵ زد و به تلاش‌های آمریکا از ابتدای انقلاب برای نفوذ و تسلط دوباره بر ایران اشاره نموده و گفت: این جنایت‌ها علیه انقلاب اسلامی تا به امروز نیز ادامه دارد که می‌توان در برجام و تحریم‌های ظالمانه آمریکا نسبت به ملت بزرگ ایران آن را مشاهده نمود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان در پایان مقاومت و ایثار در برابر استکبار را بهترین راه برای عزت و استقلال ملت‌های مظلوم و ستمدیده عالم دانست و افزود: ملت ایران در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که مقاومت تنها راه عزت و آزادگی است.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم| تصویری زیبا و خلوت از تقاطع کاخ در دهه چهل/ عکس

تهران قدیم عکس‌های زیبا و خاطره انگیز زیادی دارد.

11 ساعت ago

نهایی شدن محل آرامستان جدید تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل احداث آرامستان…

11 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی برای این هفته/ سامانه بارشی جدید کی وارد کشور می‌شود؟

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب به سایر مناطق کشور وارد خواهد…

11 ساعت ago

انفجار سهمگین ساختمان مسکونی در این منطقه تهران

بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی تهران، یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه ۷ تهران…

11 ساعت ago

کشف تریاک جاسازی‌شده در «کفش» دو تبعه افغان/ عکس

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی‌شده در کفش…

11 ساعت ago

از افرایش جریمه‌های رانندگی چه خبر؟

قرار بود که افزایش جرائم رانندگی از آخر فرودین ماه اجرا شود اما تا به…

11 ساعت ago